Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Miłka

Zadanie polega wyłącznie na grze w kości z Miłką , znajdziesz ją w karczmie M1.02 przy jednym ze stołów. Przestrzegam jednak przed grą, gdyż łatwo można stracić pieniądze. Lepszym sposobem na wzbogacenie się jest rozwiązywanie innych zadań. Zdobyte tak pieniądze w zupełności wystarczą na spłatę długu, a nawet odsetek, bez konieczności zabawy z hazardem w tle.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Dowód

To zadanie otrzymujesz po rozmowie z Orelem (znajdziesz go w karczmie M1.02 ). Celem tego questa jest zdobycie klucza do kanałów M1.13 . Aby wejść w jego posiadanie, wystarczy pokonać naszego rozmówcę w piciu. Przed rozpoczęciem degustacji trunków należy posiadać około 7 kufli słabego alkoholu.

1 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Faza 2 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 2. Sukces

Po zwycięstwie otrzymasz klucz do kanałów M1.13 oraz Pamiętnik podróżnika niezbędny w zadaniu QEU.2. Eksponaty . Teraz wystarczy zrobić z niego użytek, wchodząc do podziemi.

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Strażnik

Zadanie rozpoczynasz, próbując wejść do Domu kupca M1.09 . Nim pociągniesz za klamkę, Geralt zostanie zaatakowany przez leżącego nieopodal psa. Aby pozbyć się uporczywego kundla, niezbędna jest pieczeń (jeśli wybierzesz opcję dialogową: "Ty kundlu, nie będziesz na mnie warczał", pies Cię zaatakuje, a zadanie nie trafi do dziennika).

2 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Faza 2 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 2. Pieczeń

Poszukiwaną pieczeń można dostać w karczmie M1.02 od kelnerki bądź też pokonując Griffarina w piciu alkoholu QEU.3 Kompania Braci (też w karczmie).

Faza 3. Sukces

Użycie pieczeni zakończy problem z psem sukcesem, a Ty będziesz mógł bez przeszkód wejść do budynku M1.09 .

Faza 4. Skarb

Wewnątrz znajdziesz w jednej ze skrzyń 250 orenów oraz Pierścień z turkusem niezbędny w zadaniu QEU.8 Przesądna .

Faza 1 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Pięściarze

Zadanie rozpoczynasz, rozmawiając z którymś z pięściarzy w karczmie M1.02 .

Faza 2. Pięściarz

By zadanie mogło potoczyć dalej, należy pokonać trzech amatorów taniej rozrywki. Pierwszym z nich jest pięściarz .

Faza 3. Doświadczony pięściarz

Druga walka powinna zostać stoczona z doświadczonym pięściarzem .

Faza 4. Gruziła

Aby ukończyć zadanie, wymagane jest zwycięstwo z Gruziłą , które łączy się również z QEU.3 Kompania Braci .

Faza 5. Co dalej

Po pokonaniu ostatniego z wymaganych przeciwników (kolejność jest dowolna) zagadaj do Gruziły .

Faza 6. Do więzienia

Dowiesz się w ten sposób, że jest możliwość kontynuowania walk. Szef straży miejskiej Ralf Duben organizuje bowiem nielegalne pojedynki z więźniami w miejskim loszku M1.06 .

Faza 7 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 7. Nocne walki

Po rozmowie przeprowadzanej ze strażnikiem okaże się, że walki odbywają się tylko pod osłoną nocy. Musisz wrócić do loszku M1.06 (o ile przyszedłeś tam za dnia) po godzinie 20.

Faza 8. Walki w więzieniu

Pierwszy etap to starcie z Jaszczurem . Wpisowe w wysokości 75 orenów. Pamiętaj jednak, że więźniowie są trudnymi przeciwnikami. Podczas pojedynku nie śpiesz się. Korzystaj z uników, ile tylko możesz i zawsze przed wejściem na ring miej całe życie.

Faza 9. Jaszczur

Drugi przeciwnik to Krzywousty . Tym razem wpisowe wynosi 125 orenów.

Faza 10. Krzywousty

Ostatnim przeciwnikiem jest Riv . Wpisowe to 225 orenów (najtrudniejsza walka na pięści w całej grze). Przed samą wymianą ciosów dojdzie do krótkiej rozmowy. Będziesz mieć możliwość celowego podłożenia się (w trakcie walki nie uderzaj przeciwnika, daj się pokonać), co przyczyni się do wypuszczenia Riva na wolność. Jeśli skorzystasz z tej opcji, ten odwdzięczy Ci się, pomagając w ostatniej fazie zadania głównego QEU.1. Dług (choć wykorzystanie tejże pomocy jest również opcjonalne, ale to wyjaśniłem w opisie Długu).

Faza 11a. Riv

Oznacza, że wybrałeś opcję z celowym podłożeniem się, przez co Riv pozostaje tym niepokonanym.

3 - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Faza 11b - Zadania poboczne (cz.2) | Efekt Uboczny | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 11b. Mistrz

Wpis ten pojawia się, gdy pokonasz ostatniego z oponentów. Za wygraną otrzymasz pieniądze, ale nie uzyskasz późniejszej pomocy w starciu z pomocnikami Kłykacza .