Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Still Life 2 - poradnik do gry

Still Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
W naszym ekwipunku łączymy taśmę z miną #1 , a następnie przyglądamy się bliżej kratce wentylacyjnej tego pomieszczenia - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

W naszym ekwipunku łączymy taśmę z miną #1 , a następnie przyglądamy się bliżej kratce wentylacyjnej tego pomieszczenia. Stworzony ładunek przyklejamy do jej powierzchni, a następnie używamy na nim nylonowej żyłki #2 . Przedostajemy się wysadzonym przewodem wentylacyjnym do kolejnego korytarza schronu.

2 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Przed nami zamknięte drzwi #1 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Przed nami zamknięte drzwi #1 . Przechodzimy do ekwipunku. Używamy (łączymy) noża na zegarku , a na otrzymane w ten sposób baterie - łączymy z elektronicznym wytrychem . Do kompletu dołączamy jeszcze żelazny klucz i voila - mamy sprawny wytrych . Posługując się nim, otwieramy sobie drzwi. Ze stołu zabieramy kolejny klucz , oraz klawiaturę . Oglądamy jednostkę komputera. Na nic nam się on zda bez odpowiedniego odciska palca. Po lewej mały easter egg - pudełko ze Still Life #2 . Używając przycisku za drabiną , oraz jej samej - wydostajemy się na powierzchnię.

3 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Korzystając z jednego z naszych noży - odcinamy wisielca #1 , a następnie zabieramy kartę pamięci #2 która wypadła z jego kieszeni - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Korzystając z jednego z naszych noży - odcinamy wisielca #1 , a następnie zabieramy kartę pamięci #2 która wypadła z jego kieszeni. Przerzucamy zawartość z telefonu do przybornika i poddajemy analizie komputerowej. Wracamy do włazu, i wychodzimy z pomieszczenia z komputerem na korytarz.

4 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Po przeciwległej stronie, pod drzwiami #1 znajdujemy świeże ślady krwi (wacik , analiza chemiczna i bazy) - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Po przeciwległej stronie, pod drzwiami #1 znajdujemy świeże ślady krwi (wacik , analiza chemiczna i bazy). Przechodzimy przez drzwi, a po drugiej stronie natrafiamy na kolejne krwawe plamy #2 . Po raz kolejny używamy wacika i przeprowadzamy odpowiednie testy. Kiedy dotrzemy po schodach na koniec korytarza i zbadamy drzwi, okaże się że nie mają zamka i nie jesteśmy w stanie ich otworzyć.

5 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Czeka nas teraz wędrówka do ciała mordercy - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Czeka nas teraz wędrówka do ciała mordercy. Na szczęście możemy skorzystać z niedostępnych wcześniej drzwi #1 , co nieco przyspieszy cały proces. Na miejscu, z pomocą noża pożyczamy sobie palec delikwenta #2 . Wracamy do pomieszczenia z komputerem przy którym potrzebny był odpowiedni odcisk.

6 - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Używając palca na jednostce #1 , przywracamy maszynę do życia - Rozdział VIII - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Używając palca na jednostce #1 , przywracamy maszynę do życia. Kiedy spojrzymy na ekrany komputera, konieczne okaże się podanie hasła. Jeśli pamiętamy rok w którym na rynku pojawiły się gumy do żucia które znaleźliśmy w szufladzie mordercy, wstukujemy numer. Jeśli nie pamiętamy, rzucamy okiem na #2 . Po przejściu do sekcji kamer, okaże się że dostęp do ostatniej grupy został zabezpieczony. Odchodzimy na moment od monitora, używamy na jednostce naszego magicznego napędu flash , a następnie wracamy do sekcji kamer i przyglądamy się im bliżej. Krótka pogadanka z mordercą i rozdział zakończony.