Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia cz.2 poradnik Fenimore Fillmore: Zemsta

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry
Nim wyruszysz z pomocą Rhiannon, musisz ukończyć kilka zadań dla Bakera - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Nim wyruszysz z pomocą Rhiannon, musisz ukończyć kilka zadań dla Bakera. Pierwszym zadaniem jest przyprowadzenie konia, który uciekł. Jest to koń martwego Carsona i cały czas przebywa przy jego grobie. Drugim zadaniem jest pokazanie swojej sprawności w strzelaniu. Na koniec będziesz musiał - w zamian za pomoc w uwolnieniu Rhiannon - pomóc znaleźć zakopany skarb.

Test strzelania składa się z dwóch etapów. Pierwszy możesz wykonać teraz - porozmawiaj z mężczyzną i wybierając odpowiednią kwestię przystąp do testu. Twoim zadaniem jest zestrzelenie wszystkich czterech tarcz #1 . Musisz wykonać to bez ponownego przeładowania broni oraz jak najszybciej - po pewnym czasie tarcze się podnoszą, aby przejść test, wszystkie muszą być zestrzelone. Dodatkowo na wykonanie zadania masz 30 sekund. Sterowanie jest proste - chodzisz klikając lewym przyciskiem myszy na prostokątne pola na ziemi, strzelasz natomiast prawym przyciskiem myszy. Po zakończeniu zadania przystąpisz do drugiego etapu. Tym razem nic nie będziesz musiał robić. Fenimore zostanie poczęstowany Whisky, po czym Baker wyrzuci w powietrze kieliszek. Naturalnie pod wpływem alkoholu i rażącego słońca nasz bohater nie będzie w stanie trafić #2 .

2 - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry
Czas zająć się koniem - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Czas zająć się koniem. Wpierw musisz pozyskać siodło z konia, który stoi nieopodal. Podejdź do stracha na wróble #1 i użyj go dwukrotnie. Następnie użyj na nim noża (Knife ), by rozszarpać stracha i umożliwić koniowi pożywienie się słomą #2 . Możesz teraz bezproblemowo zabrać siodło (Saddle ).

3 - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry
Nim udasz się na wyprawę do grobu, musisz zdobyć jeszcze kilka rzeczy - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Nim udasz się na wyprawę do grobu, musisz zdobyć jeszcze kilka rzeczy. Obejdź chatę dookoła i podnieś leżącą przy pniu łopatę (Shovel ) #1 . Obierz kierunek na grób Billa Carsona #2 . Grób znajdziesz przy drzewie, koń stoi obok.

4 - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry
Osiodłaj konia (Saddle ), a następnie przy pomocy łopaty (Shovel ) wykop biedaka z grobu - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Osiodłaj konia (Saddle ), a następnie przy pomocy łopaty (Shovel ) wykop biedaka z grobu. Zawieś lasso (Lasso ) na gałęzi nad grobem, po czym jeden z końców przywiąż do Carsona, a następnie pociągnij za drugi, by wyciągnąć chłopa ku górze dzięki czemu koń podejdzie pod swojego właściciela #1 - pozwoli Ci to zabrać konia z powrotem. Nim udasz się w drogę powrotną zerknij do trumny. Znajdziesz w niej piersiówkę Carsona (Carson's Hip Flask ) oraz uszkodzone okulary (Broken Specs ) #2 . Powróć do Bakera w tym celu kliknij na konia.

5 - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry
Udaj się na tył chaty - Opis przejścia cz.2 - Fenimore Fillmore: Zemsta - poradnik do gry

Udaj się na tył chaty. Natrafisz tam na sidła #1 . Postaw na nich piersiówkę Carsona (Carson's Hip Flask ), a następnie użyj pogrzebacza by uruchomić pułapkę. Kiedy butelka się rozbije, znajdziesz w środku kartkę, lecz nie zdążysz jej zabrać, gdyż Baker usłyszawszy odgłos pułapki przybędzie sprawdzić co upolował. Wykorzystaj ten czas by wlać do butelki Whisky lek, który osłabi działanie alkoholu. Obejdź chatę z drugiej strony (nie możesz wrócić tą samą drogą, którą przybyłeś). Podnieś leżącą na ganku szczotkę (Brush ) i użyj piersiówki z lekiem (Hip Flask with Sarsaparilla ) na butelce Whisky #2 . Powróć w miejsce z pułapką i zabierz mapę (Map ). Po raz kolejny udaj się do Bakera i pokaż mu mapę.