Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Shiro II - opis (2) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie

W porównaniu z pierwszym rozdziałem kampanii, tym razem w ośrodku zamontowano szereg inhibitorów psionicznych [#134]. Urządzenia rozpoznasz po czerwonej poświacie i mają one jeden cel - pozbawić Yuriko mocy, przynajmniej na danym obszarze. Jeśli tylko znajdziesz się w obrębie działania inhibitora, zablokowane zostaną cztery podstawowe umiejętności naszej bohaterki, a zdominowanej piechocie wróci trzeźwe spojrzenie na rzeczywistość. Jeśli więc masz pod opieką niewolników i nie chcesz ich stracić, staraj się likwidować generatory z dystansu, podnosząc jakieś ciężkie przedmioty.

[#134] - Szkoda tych rakietowych aniołów - Shiro II - opis (2) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#134] - Szkoda tych rakietowych aniołów

Ogólnie rzecz biorąc wróg bezustannie będzie starał się zaskakiwać zastawiając wymyślne pułapki, nierzadko posługując się przy tym zaawansowanymi technicznie jednostkami. Pamiętaj o wertowaniu tajnych akt, bo tylko dzięki wzmacnianiu swoich talentów, jesteś w stanie odnieść końcowy sukces.

Wsparty już wizytą we wszystkich terminalach, nawiedź pomieszczenia z gigantami Oni posyłając w diabły całą menażerie [#135]. Jak już pisałem, czwarta winda zaprowadzi Cię do komnaty z Izumi i poszukiwanym doktorem.

[#135] - Najprawdopodobniej przerwaliśmy jakąś ważną ceremonię - Shiro II - opis (2) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#135] - Najprawdopodobniej przerwaliśmy jakąś ważną ceremonię

Zabij dr Shimadę

Naukowiec odpowiedzialny za koleje losu Yuriko otoczył się potężną armią. Dość powiedzieć, że naprzeciw Ciebie stanęły nawet gigafortece [#136], nie mówiąc już o stalowych roninach, czy Oni. Sala wypełniona jest również inhibitorami oraz co rusz widać budynki, transportujące na pole bitwy nowych zbrojnych.

[#136] - Śmiercionośne promienie - Shiro II - opis (2) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#136] - Śmiercionośne promienie

W trosce o swoje moce w pierwszej kolejności niszcz więc zakłócacze, później konstrukcje uzupełniające stan agresorów, a dopiero potem wszystkich wokół. Gigafortece pomimo swojej niewyobrażalnej siły są dość łatwym kąskiem. Zauważ ponadto, że są też miejsca gdzie można szybko podreperować stan zdrowia.

[#137] - Berek - Shiro II - opis (2) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#137] - Berek

Doktora Shimadę wystarczy gonić [#137], przecinając jego trasę. Poza standardowym atakiem psionicznym, stosuj również kiedy tylko jest to możliwe wybuch psychokinetyczny. Martwy Shimada nie oznacza jednak szczęśliwego zakończenia.

Zabij Izumi

Oto bowiem siostra Yuriko, dla której m.in. przybyliśmy do Shiro, i która rozmawiała z bohaterką opowieści w myślach, okazała się jej największa rywalką. A przynajmniej to ona tak uznała.

Izumi nie jest normalnym celem do zlikwidowania. Przede wszystkim przywołuje wojowników ninja i posługuje się podobnymi mocami co Yuriko. Nie sposób jej zranić normalną psioniczną szarżą ale jest pewien sposób.

[#138] - Przynajmniej ninja przestali istnieć - Shiro II - opis (2) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#138] - Przynajmniej ninja przestali istnieć

Nasza przeciwniczka często lubi się zatrzymywać, co stwarza warunki do posłużenia się rzutem telekinetycznym. Szybko przekonasz się, że Izumi nadzwyczaj źle znosi trafienia przedmiotami. Trochę ran zadaje jeszcze występujący pod "jedynką" wybuch, choć nie licz, że będą one poważne [#138]. Bądź w ciągłym ruchu i spiesz się - punkty medyczne zostały zlikwidowane.