Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Halo Wars - poradnik do gry

Halo Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki poradnik Halo Wars

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Baza polowa/Stacja/Forteca

Koszt: 500 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 500.

Wymagany poziom technologiczny: 0.

Ulepszenia: Stacja, Forteca.

Podstawowy budynek w bazie. Jego zniszczenie równa się zniszczeniu bazy, bez względu na stan innych budynków. Kolejne ulepszenia zwiększają ilość punktów rozbudowy. Można budować i ulepszać w nim podstawowe jednostki.

Składnica

Koszt: 300 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 300.

Wymagany poziom technologiczny: 0.

Ulepszenia: Duża składnica

Budynek zaopatrujący ludzi w zasoby. Im więcej składnic zbudujesz - tym szybciej pozyskujesz zasoby. Składnice ulepszyć można do dużej składnicy, w tym wypadku wymagany jest jednak reaktor.

Reaktor

Koszt: 250 (następna 500, 750 itd - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 250 (następna 500, 750 itd.).

Wymagany poziom technologiczny: 0.

Ulepszenia: Superreaktor

Budynek określający postęp technologiczny. Każdy odpowiada za jeden poziom (czyt.: posiadanie jednego reaktora - to posiadanie 1 poziomu technologicznego). Można ulepszyć do Superreaktora, będącego w praktyce dwoma reaktorami w jednym.

Zbrojownia

Koszt: 150 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 150.

Wymagany poziom technologiczny: 1.

Pozwala na ulepszenia dostępnych technologii. To w nim można też podnieść limit populacji do 40.

Koszary

Koszt: 150 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 150.

Wymagany poziom technologiczny: 0.

Produkuje: Piechota, Miotacz Ognia, Spartanin.

Klasyczne miejsce szkolenia i ulepszania piechoty.

Warsztaty

Koszt: 150 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 150.

Wymagany poziom technologiczny: 2.

To tutaj powstają wszystkie jednostki zmechanizowane, przy czym - nielatające. Czołgi Skorpion, Rosomaki etc.

Lotnisko

Koszt: 150 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 150

Wymagany poziom technologiczny: 2.

Produkuje: jak nietrudno się domyślić - dzięki tej instalacji w Twojej armii pojawią się jednostki latające.

Wieża

Koszt: 250 - Budynki - Halo Wars - poradnik do gry

Koszt: 250.

Wymagany poziom technologiczny: 0.

Budowla defensywna. Można je budować w specjalnych miejscach. Wieżyczki są uniwersalne, ale ulepszyć je można o jeden z trzech dodatków - przeciw piechocie, pojazdom lub jednostkom latającym. Dodatkowo w zbrojowni podnieść można ich wytrzymałość oraz siłę ataku.