Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Men of War - poradnik do gry

Men of War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 Merkury (cz.1) | Kampania niemiecka poradnik Men of War

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Niemcy Misja 1: Merkury

Czyli operacja powietrzno-desantowa niemieckich spadochroniarzy (fallschirmjagers) na Krecie w 1941r. Po wylądowaniu trzech pierwszych skoczków, których komputer odda ci pod komendę, natychmiast padnij nimi na glebę i spokojnie poczekaj na kilkuosobowy, brytyjski patrol pieszy. Z pistoletów (poważniejszej broni twoi żołnierze póki co nie posiadają) odstrzel wszystkich Brytyjczyków. Następnie przeszukaj ich trupy, zabierz im karabiny i amunicję (search enemy soldiers, take their rifles and ammo) . Niezwłocznie udaj się na zachód (w lewo), ukryj szybko swoich trzech chojraków za łódką leżącą na plaży i powystrzelaj (tym razem już ze zdobycznych Enfieldów) kolejny patrol pieszy herbaciarzy (take cover and repel the enemy attack) . Trochę dalej leży zasobnik desantowy, w którym znajdziesz broń (find the weapon and ammo crate) , m.in. rkmy MG-42 i peemy MP-40: po strzelaninie zamień na nie zdobyte wcześniej Enfieldy.

Pierwsze zadanie główne (poważniejsze) polega na uwolnieniu pojmanych przez Brytoli spadochroniarzy (free the captured paratroopers) , którzy przetrzymywani są w niewielkiej chałupce na pobliskim wzgórzu - Misja 1 Merkury (cz.1) - Kampania niemiecka - Men of War - poradnik do gry

Pierwsze zadanie główne (poważniejsze) polega na uwolnieniu pojmanych przez Brytoli spadochroniarzy (free the captured paratroopers) , którzy przetrzymywani są w niewielkiej chałupce na pobliskim wzgórzu. Wcześniej jednak wypada zneutralizować stanowisko ciężkiego karabinu maszynowego na tymże wzniesieniu (neutralize the MG on the hill) . Podczołgaj się do niego (przez jakąś winnicę) trójką swoich skoczków - na razie dobrze jest rozkazać spadochroniarzom wstrzymać ogień by się przypadkiem zbyt wcześnie nie zdradzili. Podkradnij się do ckmu na rzut granatem i poczęstuj obu panów (celowniczego ckmu i gostka leżącego obok) tą wybuchową niespodzianką. Wstań na równe nogi i zasuwaj pod murki lub beczki widoczne na drugim planie - teraz już żołnierze mogą prowadzić ogień w/g własnego uznania. W skrzyniach po lewej znajdziesz amunicję, która jednak przyda się dopiero później. Wystrzelaj wszystkich pozostałych Angoli w okolicy, m.in. chłopaczka kryjącego się w tym większym i ciekawym pod względem architektonicznym budynku po lewej. W małej chałupie znajdziesz niemieckich jeńców - uwolnij ich podchodząc do drzwi i klikając je, gdy kursor zmienia się w symbol "kłódki". Nowy rozkaz - pomóc grupie spadochroniarzy desperacko broniącej się przy zestrzelonym samolocie (help the group trapped at the downed aircraft) .

Najpierw jednak uzbrój bezbronnych jeńców, których przed chwilą odbiłeś - broń dla nich znajdziesz przy zabitych Anglikach, w zasobniku desantowym leżącym koło większego budynku, jak i w samych zabudowaniach (w zielonej skrzynce) - Misja 1 Merkury (cz.1) - Kampania niemiecka - Men of War - poradnik do gry

Najpierw jednak uzbrój bezbronnych jeńców, których przed chwilą odbiłeś - broń dla nich znajdziesz przy zabitych Anglikach, w zasobniku desantowym leżącym koło większego budynku, jak i w samych zabudowaniach (w zielonej skrzynce). Staraj się zabierać przede wszystkim rkmy (o ile jakiś się trafi) i pistolety maszynowe, odpuszczając sobie prawie wszystkie karabiny powtarzalne. Dwójką ludzi obsadź ckm, którego strzelca wyeliminowałeś wcześniej. Przestaw ten ckm bliżej pola, na którym widzisz już rozbitego Junkersa Ju-52 - tą ciężką broń możesz ustawić albo pomiędzy oboma budyneczkami, albo na lewo od większej chałupy, za jej rogiem. Pozostałych żołnierzy ukryj za murkami, tuż za dużym budynkiem, cały czas na tym wzniesieniu. Ostrzelaj Brytoli oblegających zestrzelony samolot od lewej i od prawej. Później możesz wysłać kilku najsłabiej uzbrojonych ludzi w miejsce po lewej, w którym na obrazku widać zaznaczone na czerwono postacie herbaciarzy - twoi spadochroniarze znajdą tam, w leżącym w pobliżu zasobniku desantowym, kilka MG-42 i MP-40.

Wcześniej i również z lewej może zjawić się brytyjski dżip uzbrojony w wielkokalibrowy karabin maszynowy (wkm) - staraj się wykorzystać ten pojazd w walce (o ile samochód będzie jeszcze na chodzie) po uprzednim zastrzeleniu jego pasażerów - Misja 1 Merkury (cz.1) - Kampania niemiecka - Men of War - poradnik do gry

Wcześniej i również z lewej może zjawić się brytyjski dżip uzbrojony w wielkokalibrowy karabin maszynowy (wkm) - staraj się wykorzystać ten pojazd w walce (o ile samochód będzie jeszcze na chodzie) po uprzednim zastrzeleniu jego pasażerów. Podciągnij go bliżej strąconego samolotu przejeżdżając przez jakąś winnicę (uważaj by nie uszkodzić Willisa!) i ostrzelaj z niego wrogów kryjących się za workami z piaskiem na północ od Junkersa. Zauważ, iż z samego Junkersa również możesz prowadzić ogień - z wieżyczki zamontowanej nad kabiną i uzbrojonej w kolejny karabin maszynowy. Po opanowaniu sytuacji sprawdź czy w strąconym samolocie nie ma jakiejś broni i szybko uzbrój w nią ocalonych towarzyszy. Poprzeglądaj również walające się w pobliżu zasobniki desantowe.

1 - Misja 1 Merkury (cz.1) - Kampania niemiecka - Men of War - poradnik do gry