Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NecroVision - poradnik do gry

NecroVision - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Rozdział 8 - Krecia Świątynia

  • listy : 6
  • tajemne miejsca : 11
  • artefakty : 4
  • sala wyzwań : Potrójny problem

Zadanie główne: przedostań się do komnaty smoka

Znajdź sposób by otworzyć bramę

Najwyższa pora rozprawić się ze smokiem, którego mieliśmy już okazję zobaczyć na niemieckim froncie, to jest nasz klucz do sukcesu. Krucjatę rozpoczynamy w szerokim korytarzu, z zamkniętą bramą na wprost. Idź więc w jedynym możliwym kierunku zabijać pojawiające się po drodze wampiry.

1 - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Pojawisz się w zbrojowni z pancerzem oraz przede wszystkim z dźwignią (1), którą naturalnie wypadałoby przestawić - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Pojawisz się w zbrojowni z pancerzem oraz przede wszystkim z dźwignią (1), którą naturalnie wypadałoby przestawić. Wychodząc możesz zahaczyć o miejsce tajemne z prawej strony (2) z listem i dopiero potem wrócić przed problematyczną bramę.

Walcz z przeciwnikami na placu

W nowym pomieszczeniu powinieneś zejść po schodach ale zapamiętaj ponurą lokację po lewej, teraz bezużyteczną. Tytułowi przeciwnicy to truposze wszelkiej maści, jak również asystujący im gigant (3). Po oczyszczeniu placu, wejdź z powrotem po długich schodach dobijając do wspomnianej części komnaty.

2 - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Zaokrąglone u góry drzwi są już otwarte (4), okrąż więc cały plac sięgając w sekretnym punkcie po artefakt (5) - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Zaokrąglone u góry drzwi są już otwarte (4), okrąż więc cały plac sięgając w sekretnym punkcie po artefakt (5). Ponownie zejdź na dół zbliżając się do pomieszczenia z charakterystyczną mgiełką przy ziemi (6).

3 - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Znajdź sposób na wyłączenie zgniatarki - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Znajdź sposób na wyłączenie zgniatarki

Wyłącz zasilanie, by dostać się do przejścia

Animacja dużo zdradza, podobnie jak nazwy nowych zadań. Żeby kontynuować pielgrzymkę do smoka, trzeba wyłączyć masywną zgniatarkę po prawej. Całe pomieszczenie wypełniają jednak niebezpieczne elektryczności, tak więc by cokolwiek zdziałać w kierunku pierwszej misji, trzeba odciąć zasilanie.

4 - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
W tym celu powinieneś skręcić w lewo i poruszając się przy ścianie, wejść do pokoiku kontrolnego (7) - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

W tym celu powinieneś skręcić w lewo i poruszając się przy ścianie, wejść do pokoiku kontrolnego (7). Przy drugich drzwiach po uprzednim załatwieniu obstawy, złap za wajchę (8), by odciąć dopływ prądu. Wyjdź drzwiami przy których znalazłeś dźwignię, a następnie wparuj do sąsiedniego pomieszczenia (na lewo) kuszącego czerwonymi odblaskami (9).

5 - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Zaatakują Cię wszędobylscy krwiopijcy ale nie będzie ich dużo - Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Zaatakują Cię wszędobylscy krwiopijcy ale nie będzie ich dużo. W następnej lokacji z licznymi hałdami, zetkniesz się z inwazją nieumarłych i lubiących działać z nimi w kooperacja pająkami. Od teraz bardzo często będziesz napadany przez wrogów więc radzę pozostać czujnym. Idąc prosto zobaczysz krwistoczerwoną poświatę dobiegającą zza dziwacznej kopuły. Nie owijając w bawełnę, odnajdziesz w tym miejscu trzeci tryb Ręki Cienia (10) - coś dla lubujących się w zamrażaniu.