Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Sector - poradnik do gry

Dark Sector - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector poradnik Dark Sector

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

1 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
2 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
3 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
W następnej sekcji otwórz zawór z wodą [1] - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

W następnej sekcji otwórz zawór z wodą [1] . To spowoduje, że na stacji obok stanie lodowy sopel, grający rolę tymczasowej ochrony. Zabij strażników i zamroź możliwie najwięcej strumieni cieknącej wody [2] . Nie podchodź za blisko mniej więcej środka pomieszczenia. Za rozwalonym filarem jest super-żołnierz w pancerzu. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czasu to ukryj się za w połowie zniszczoną kolumną po lewej [3] i delikatnie wyceluj ostrze w jego górne światełko. Wojak ruszy na Ciebie, ale tak wolno, że spokojnie powinieneś zniszczyć drugie światełko. Spróbuj włączyć tarczę i trochę wokół niego pobiegać próbując celować w ostatnią lampkę. Na koniec zostanie Ci wykonać finishera [4] . Skorzystaj z chłodziarki na pociągu i zgaś ogień.

4 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
5 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
6 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
Nieopodal schodów leży trochę kasy - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

Nieopodal schodów leży trochę kasy. W pewnym momencie dotrzesz do małej rzeczki między dwiema platformami. Skorzystaj z beczek z lodem ustawionych przy pociągu i rzuć ostrzem w wodę. Odczekaj chwilę i przejdź po zamarzniętej wodzie. W kolejnych korytarzach trafisz na płonący filar [1] . Za chwilę wyskoczą na Ciebie mutanty i zombie. Możesz ich powstrzymać bronią, bądź zrobić krok w przód i następnie szybko się wycofać - przejedzie zaraz pociąg. Trafisz do kolejnej stacji metra. I tu czeka już większa grupka mutantów [2] . Można wycofać się trochę i zabić ich z ostrza, ale lepszą metodą wydaje się włączenie tarczy i użycie karabinu. Bez względu na metodę uważaj na korytarzyk za kratkami [3] , gdyż znajduje się tam kolejny mutant, który lubi zadać mocne obrażenia. Tuż za schodami jest też handlarz bronią. Przejdź do podwórza z pomnikiem [4] i weź spod ciężarówki upgrade.

7 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
8 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
9 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
Wchodzimy do budynku - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

Wchodzimy do budynku. Rozprawiamy się z mutantami i kierujemy się do nowo otwartych drzwi po lewej stronie. Znajdziesz się w maszynowni. Tu możesz już złapać kolejny upgrade leżący na górnym piętrze [1] . Koś wszystkie mutanty, jakie się nawiną i obiegnij całe pomieszczenie dookoła, aż dojdziesz do przejścia i kasy [2] . Hayden dostanie jakichś wizji. Na razie nic Ci nie grozi, więc kontynuuj spacer. W kolejnej maszynowni przekręć zawór [3] i błyskawicznie skorzystaj z umieszczonej na górze po lewej chłodziarki. Wyskoczy duża grupa mutantów, uważaj zwłaszcza na te niewidzialne, bo lubią podchodzić całkiem blisko bohatera. Buduj kolejne sople i chowaj się [4] . Po skończonej walce zbierz amunicję. Na dole jest ostatni na tym etapie handlarz bronią. Warto zamontować możliwie najlepsze ulepszenia do karabinu (np. szybsze przeładowanie lub większe obrażenia).

10 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
11 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
12 - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry
Walka ze Stalkerem do łatwych nie należy - Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector - Dark Sector - poradnik do gry

Walka ze Stalkerem do łatwych nie należy. Przede wszystkim trzeba obserwować ruchy wroga za pomocą odprysków na wodzie [1] . Stalker będzie ustawiał się w narożnikach i gdy nas dojrzy zacznie szarżować (łatwo to usłyszeć). Robimy szybki odskok w dowolną stronę (oprócz przodu rzecz jasna) [2] . Stalker wyjawi swoją pozycję, a my władujmy w niego tyle ołowiu ile zdołaliśmy akurat zmieścić w inwentarzu [3] . Operację powtarzamy 3-4 razy, do momentu, kiedy stworek zacznie wspinać się na jeden z filarów. Strzelamy w niego dalej. Zdoła się jednak ukryć na kilka sekund. Gdy tylko usłyszysz ryk - włącz tarczę. Stalker wystrzeli w twoim kierunku pocisk! Tym samym narazi się na atak - rakieta odbije się od tarczy i uderzy w niego. Jeżeli podświetli się na czerwono to znak, że pora wykonać finishera [4] . Hayden zyska przez to zdolność do bycia niewidzialnym. Skorzystaj z tej umiejętności przedzierając się przez pokój z kamerą.