Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dr. Fitch's Office - druga strona | Shepherd's Glen w Silent Hill Homecoming poradnik Silent Hill: Homecoming

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Dr. Fitch's Office - druga strona

Na starcie znajdziesz lalkę (Scarlets Doll) - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Na starcie znajdziesz lalkę (Scarlet's Doll).

Kieruj się na wprost (na mapce na północ - choć mapa ma charakter czysto orientacyjny). Start jest oznaczony literą S. Czerwona droga na mapie oznacza schody - kierunek, w którym prowadzą schody nie jest uwzględniony na mapie. Na rozwidleniu skręć w lewo, a na końcu w prawo.

Po punkcie oznaczonym jako 1 na mapie znajdziesz schody w prawo (na mapie na południe). Zejdź nimi i przeskocz przez wyrwę. Dojdziesz do rozwidlenia. Skręć w lewo - dotrzesz do miejsca oznaczonego na mapie jako 2, gdzie po prawej stronie dostrzeżesz wyrwę, a za nią korytarz. Przeskocz przez nią. Idź w lewo, a później znów lewo. Dotrzesz do miejsca oznaczonego jako 3, czyli nieczynnego wentylatora, przez który możesz skoczyć w dół. Zrób to.

1 - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry
Na starcie zostaniesz zaatakowany przez rój - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Na starcie zostaniesz zaatakowany przez rój. Ze stołu w miejscu oznaczonym jako 4 weź amunicję do pistoletu (Pistol Ammunition).

Idź korytarzem, aż nie dotrzesz do spadu. Zeskocz i idź prosto i w lewo. Schodami zejdź w dół. Dotrzesz do wyrwy w platformie - przeskocz ją i wejdź na górę. Zwróć uwagę na lewą stronę. Gdy wejdziesz po schodach po lewej stronie dotrzesz schody - możesz w tym miejscu zejść na platformę poniżej. (oznaczone na mapce jako 5). Zrób to.

2 - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry
Wejdź na górę (6 na mapie) i weź ze stołu Health Drink - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Wejdź na górę (6 na mapie) i weź ze stołu Health Drink. Następnie schodź po schodach tak długo, aż nie napotkasz na rozwidleniu Smoga (7 na mapie). Ustrzel go.

Po prawej stronie rozwidlenia (8 na mapie) znajduje się rysunek (Child's Drawing #11). Idź w lewo. Biegnij przed siebie i przeskocz przez wyrwę. Skręć w lewo na końcu drogi zeskocz w dół (9 na mapie). Od tej chwili droga jest prosta, więc nie jest zaznaczona na mapce.

Znajdziesz się na platformie (uwaga, platforma jest bardzo mała, więc nie jest zaznaczona na mapie), z której jedyne zejście to drabinka. Skorzystaj z niej. Stoisz teraz na rozwidleniu. Jeśli za plecami masz drabinkę, to idź lewo. Biegnij przed siebie, zejdź po schodach i zeskocz w dół.

3 - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry
Znów wracamy do mapki - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Znów wracamy do mapki. Stoisz teraz w punkcie 10 na mapce zwrócony, ku północy (na potrzeby naszej mapy, bo tak naprawdę nie wiadomo, gdzie tu jest północ). Idź więc ku północy, przeskocz lawę i na końcu korytarza zeskocz na prawo, na platformę poniżej. Idź w lewo i zejdź po drabinie (11). Znajdź na korytarzu poniżej szczelinę, by się przez nią przecisnąć. Przejdź pod nieczynnym wentylatorem i weź ze stołu łom (Crowbar). Wróć do miejsca oznaczonego na mapce numerem 10, czyli tam gdzie zacząłeś tę część podróży.

Tym razem idź w odwrotnym kierunku (na mapce, na południe). Przeskocz przez lawę i zeskocz na platformę poniżej i zejdź po drabinie (13).

Dalej droga jest dość prosta, więc mapka nie będzie już potrzebna - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Dalej droga jest dość prosta, więc mapka nie będzie już potrzebna. Po zejściu drabiną drogę zablokuje Ci wentylator, który wyłączysz przy pomocy dźwigni na ścianie.

Idź na wprost, a na końcu drogi zeskocz na platformę poniżej. Przejdź przez kolejny wentylator - gdy tylko przejdziesz, zacznie się kręcić. Zaraz za nim leży kolejny rysunek (Child's Drawing #12).

Jeśli wentylator masz za plecami to idź w prawo. Dotrzesz do sali, gdzie jeden wentylator się obraca, a drugi jest nieczynny. Przejdź przez niego.

Za nim znajdują się zamknięte drzwi, a po lewej skóra do przedarcia nożem. Użyj więc noża i przeciśnij się przez szczelinę. Zniszcz rój i pociągnij za dźwignię, by unieruchomić kolejny wentylator.

Zauważ, że znalazłeś się w miejscu, w którym byłeś. Tym razem jednak wentylator w podłodze nie pracuje, więc możesz zejść w dół.

Korytarz wiedzie ku komnacie wypełnionej wentylatorami i dźwigniami, które musisz odpowiednio ustawić, by wiatraki przestały działać - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Korytarz wiedzie ku komnacie wypełnionej wentylatorami i dźwigniami, które musisz odpowiednio ustawić, by wiatraki przestały działać

Zacznij od przejścia pod nieczynnym wiatrakiem z lewej strony i kolejnym, by zdobyć serum #4.

Dźwignie są ponumerowane, więc wystarczy je przełączać w następującej kolejności:

4-5

3-4

5-6

4-5

2-3

3-4

Wentylatory po prawej zostaną unieruchomione i możesz przejść. Zejdź po drabinie i zapisz stan gry.

Zejdź po drabinie i podążaj drogą. Za kolejnymi drzwiami czeka Cię kolejna poważna walka. Porozmawiaj z Fitchem i obejrzyj wstawkę filmową.

Scarlet - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry

Scarlet

Ten boss jest znacznie trudniejszy od poprzedniego i prawdopodobnie do cna pozbawi Cię amunicji i Health Drinków.

Scarlet jest przede wszystkim niezwykle odporna. Jej pierwsza forma to porcelanowy manekin, który najlepiej atakować łomem. Unikaj jej ciosów i zadawaj krótkie uderzenia łomem. Będzie to trwało długo, w końcu jednak będziesz mógł użyć combo oznaczające dobicie.

Manekin wciąż będzie jednak opancerzony z góry. Gdy zacznie upadać, wal ile sił w głowę najmocniejszymi kombinacjami.

Przy jej trzeciej formie , gdy zamienia się pająka skaczącego po całej komnacie masz dwa wyjścia. Albo wyprujesz do niej magazynek, gdy skacze, wtedy upadnie na chwilę znokautowana i możesz zastosować dobicie. Albo poczekasz aż wlezie na sufit i unikniesz jej ataku z góry i wtedy ją dobijesz. Kilka takich dobić i stwór wyzionie ducha.

Xbox 360: za pokonanie Scarlet otrzymasz osiągnięcie Blood Donor (50 pkt.).

4 - Dr. Fitchs Office - druga strona | Shepherds Glen w Silent Hill Homecoming - Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry