Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne poradnik Max Payne

1 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
2 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
3 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
1. Schodki prowadzą na lewo i prawo. Najpierw udajemy się w prawo i załatwiamy nadbiegającego gościa. Później zwracamy się w lewo i likwidujemy za pomocą granatnika 2 kolejnych strażników. Detonuje ładunek wybuchowy, który przewraca szafki jak domino.
2. Dwóch strażników pojawiło się na górze. Trzeba się ich pozbyć zanim ruszę dalej.
3. Aby dostać się na górę, wystarczy, że wskoczę na przewrócone szafki.
4 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
5 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
6 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
4. Schodami wychodzę na wyższy poziom.
5. Na końcu korytarza (za rogiem) znajduję szafkę z apteczkami.
6. Wychodzę na górę po schodach i otwieram drugie drzwi.
7 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
8 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
9 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
7. Tym razem trafiam do biblioteki. Zabijam strażników schodzących po linach i tych nadbiegających z przeciwka. Dopiero później przeszukuję bibliotekę.
8. Pomiędzy regałami zostało założonych kilka ładunków. Niszczę je za pomocą Beretty.
9. Eksplozja powoduje, że jedna z kolumn przewraca się. Wychodzę po niej na pierwsze piętro.
10 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
11 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
12 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
10. Wchodzę do długiego korytarza. Cisza... zaraz jednak słyszę jakieś głosy. Odbezpieczam granat. Wtem drzwi się otwierają...
11. Rzucam granat w kierunku drzwi. Dwóch strażników ginie w eksplozji.
12. Wchodzę do pokoju prasowego.
13 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
14 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
15 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
13. W nim również napotkałem na kilku gości. Gdy się z nimi rozprawiłem, rozglądam się po sali w poszukiwaniu broni lub apteczek.
14. Wychodzę z pomieszczenia prasowego i trafiam do głównego hallu.
15. W hallu eliminuje 3 strażników i wchodzę w drzwi na końcu. W korytarzu udaję się na klatkę schodową (otwarte drzwi).
16 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
17 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
18 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
16. Gdy jestem już na klatce, z sufitu zjeżdżają kolejni strażnicy. Wycofuje się do korytarza i stamtąd atakuję za pomocą granatnika.
17. Ponownie trafiam do głównego hallu. Za pomocą Colta Commando likwiduję bandziorów po przeciwnej stronie.
18. Kolejna klatka schodowa. Drzwi na wprost są moim celem.
19 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
20 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
21 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
19. Ponownie hall główny, tym razem od innej strony. Dwóch strażników na wyższym poziomie strzela do mnie z karabinów snajperskich.
20. Nie pozostaję im dłużny. Najpierw jeden z Colta a później drugi ze snajperki.
21. Z hallu ponownie na klatkę (tym razem od drugiej strony) i schodami w dół.
22 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
23 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
24 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
22. Widzę drzwi do pokoju konferencyjnego i słyszę rozmowę dwóch facetów. Koktajl Mołotova i poprawka z UZI powinna wystarczyć.
23. Pomieszczenie nieco "się" zdemolowało. Przeczesuję je w poszukiwaniu amunicji i broni.
24. Wychodzę z pokoju i pojawia się krótki przerywnik.
25 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
26 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
27 - Część III - Rozdział 6 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
25. Ochrona budynku została powiadomiona o mojej wiadomości. Czas szykować się na finalną walkę.
26. Wszystko rozgrywa się w głównym hallu. Kilku gości z UZI i kilku z Jackhamerami (automatycznymi strzelbami).
27. Chwilami jest ciężko, jednak wykorzystuję kolumny jako osłony. Kilka koktajli Mołotova i kilka granatów rozwiązuje sprawę.