Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne poradnik Max Payne

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

1 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
2 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
3 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
1. Tym razem zaczynam w magazynie. Naprzeciw mnie na wysokości pierwszego piętra stoi facet. Strzelam, wtem zza kontenera wybiega drugi.
2. Jeszcze kilku wysyłam na tamten świat i mogę już wejść na górę.
3. Po zwiedzeniu całego górnego poziomu, drzwiami wydostaję się na zewnątrz magazynu.
4 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
5 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
6 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
4. Tym "pojazdem" mogę dostać się do następnego budynku. Kierujemy nią za pomoca 4 konsol podchodząc odpowiedni do tej w którą stronę chcemy się udać.
5. Na drodze stoi przewrócony kontener. Trzeba będzie pojechać na około.
6. Podczas podróży moim stalowym potworem likwiduje zagrożenie w postaci strażników zlokalizowanych na wieżach. Najlepiej nadaje się do tego karabin snajperski.
7 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
8 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
9 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
7. Za każdym razem gdy zlikwiduje przeciwnika, podjeżdżam do wieży wartowniczej i zabieram stamtąd apteczki, amunicję i broń.
8. Muszę również uważać na pojawiających się tu i ówdzie ludzi z gangu . Pomimo iż są na dole, stwarzają poważne zagrożenie. Ponownie przydaje się snajperka.
9. W końcu docieram do przeciwległego magazynu. Wysiadam z "pojazdu' i wchodzę do środka.
10 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
11 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
12 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
10. Ledwie wszedłem i od razu pełne ręce roboty.
11. Po wstępnym oczyszczeniu magazynu z wroga, trafiam do pomieszczenia z którego okna widać cel mojej misji- statek. Przynajmniej mam nadzieję, że to on.
12. Na dole było pomieszczenie ogrodzone siatką, niestety zamknięte. Ten przycisk chyba otwiera do niego drzwi.
13 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
14 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
15 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
13. Tak, zgadza się. Drzwi się otworzyły, jednak przez to wylecieli z nich strażnicy.
14. OK., strażników już nie ma - droga wolna.
15. A oto i mój cel, statek Charon.
16 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
17 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
18 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
16. Na statku było kilku bandziorów z którymi poradziłem sobie bez większych problemów. Na mostku zbieram apteczki i schodzę na dół do maszynowni.
17. Zanim tam dotarłem musiałem załatwić jeszcze 2 bandziorów. Staje przed drzwiami i jedyne co pozostaje zrobić to wejść do środka.
18. He he, komitet powitalny.
19 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
20 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
21 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
19. Nawet niejaki Dime na mnie czeka. Z nim nie będzie tak łatwo. Pierwsze co robię to celuje ze snajperki w butle z gazem na końcu maszynowni. Wybuch zabija większość ludzi a Dime'a poważnie osłabia.
20. Później wycofuję się do korytarza i dalej na schody. Czekam na Dime'a i kończę pojedynek przy pomocy 2 UZI.
21. W pustej już maszynowni zbieram amunicję i apteczki.
22 - Część II - Rozdział 3 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
22. Na końcu okrętu, za solidnymi metalowymi drzwiami znajduje się ogromny magazyn broni. Można tam się solidnie wyposażyć, szczególnie w nową broń, karabin Colt Command. Misja zakończona.