Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry

Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 10 | Kampania Światła w Sacred 2 Fallen Angel poradnik Sacred 2: Fallen Angel

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Rozdział 10 - Zadania główne

Porozmawiaj z Oficerem stojącym na brzegu Pustkowia [1] a następnie idź poprzez wąwozy i tunele na północ, do Wielkiej Machiny [2] - Rozdział 10 | Kampania Światła w Sacred 2 Fallen Angel - Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry

Pustkowia

Porozmawiaj z Oficerem stojącym na brzegu Pustkowia [1] a następnie idź poprzez wąwozy i tunele na północ, do Wielkiej Machiny [2] . Tu cały czas podążaj kolejnymi korytarzami aż natrafisz na platformę. Skorzystaj z niej a pojawisz się w środku Wielkiej Machiny . Kawałek dalej drogę zastąpi ci Inkwizytor , którego musisz pokonać. Po walce idź dalej aż napotkasz Liosilata , z którym porozmawiaj. Dalej pójdziecie razem na spotkanie z Nimonuilem, który poprosi o oddanie klucza i nie przyjmie odmowy. Po walce porozmawiaj z nim ponownie.

Wyjdź przejściem za Nimonuilem a znajdziesz się w korytarzu o kształcie pierścienia - Rozdział 10 | Kampania Światła w Sacred 2 Fallen Angel - Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry

Wielka Machina

Wyjdź przejściem za Nimonuilem a znajdziesz się w korytarzu o kształcie pierścienia. Aby dostać się do centralnego pomieszczenia musisz uruchomić dwa terminale, które odblokują drzwi. W środku czeka na ciebie Bezimienny Strażnik . Musisz pokonać kolejno cztery takie potwory. Po walce uruchom terminal stojący przy południowo wschodniej ścianie pomieszczenia.

1 - Rozdział 10 | Kampania Światła w Sacred 2 Fallen Angel - Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry