Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Na kolejnych przeciwników wpadniesz za rogiem. Teraz to Ty będziesz znajdował się w niekorzystnym położeniu, niemniej wykorzystuj fakt, że niektórzy wrogowie spróbują zeskoczyć na dół [#247]. Skieruj się w stronę schodów i wrzuć do środka granat, co ułatwi Ci pozbycie się drugiej grupy żołnierzy przeciwnika. Rozejrzyj się za zapasami (w szczególności zbroją), po czym udaj się w stronę niewielkich schodów. Prowadzą one na wyższy poziom.

[#247] - [Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#247]

Uważaj na przeciwników, którzy czekają na Ciebie na górze. Strzel w butle lub podrzuć im jakiś granat. Ostatni wrogowie skrywają się za rogiem [#248]. Także i w tym przypadku proponuję prowadzić walkę na dystans oraz wykorzystywać okoliczne obiekty w formie zasłony. Po drodze rozglądaj się natomiast za amunicją, granatami i strzykawkami.

[#248] - [Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#248]

Pomieszczenia ochrony nie musisz badać, tak więc od razu skieruj się w stronę schodów. Skręć w lewo. W kostnicy czeka na Ciebie kilku wrogów, niemniej ich eliminacja powinna przebiec bez większych komplikacji. Po wygranej bitwie koniecznie zbadaj okolicę. W pokazanym na screenie [#249] miejscu odnajdziesz dysk z danymi - Recommendations. Ruszaj w stronę jedynego wyjścia.

[#249] - [Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#249]

Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym znajduje się pułkownik Vanek. Nie musisz się jakoś specjalnie przygotowywać do konfrontacji z tą osobą. Najpierw skorzystaj z lewego terminalu komputerowego, w rezultacie czego przeprowadzona zostanie procedura dekontaminacji. Teraz zbliż się do pokazanego na screenie [#250] przycisku i wciśnij go.

[#250] - [Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#250]

Musisz teraz wziąć udział w stosunkowo prostej mini-grze. Jest ona podzielona na kilka części, ale za każdym razem należy jedynie wciskać prawy przycisk myszy (podobnie jak w przypadku "przepychanek" z Almą). Jedyny wyjątek stanowi samo zakończenie, a to dlatego, że w celu pozbycia się wrogiego pułkownika musisz wcisnąć parę razy lewy przycisk myszy [#251]. Po obejrzeniu efektownej egzekucji skieruj się prosto.

[#251] - [Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#251]

Kieruj się cały czas prosto, przechodząc przez kolejne pomieszczenia i korytarze. Po drodze wybierz sobie z inwentarza shotguna, a to dlatego, że już wkrótce czekają Cię kolejne walki z poznanymi wcześniej zmutowanymi stworami. Po dotarciu do pokazanego na screenie [#252] przejścia podnieś apteczkę, kucnij i wejdź do nowej sekcji kompleksu badawczego.

[#252] - [Interval 05] Provocation cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#252]