Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Wkrótce dowiesz się, że musisz sobie odblokować dostęp do czwartego sektora. Wyjdź z tego pomieszczenia i dokładnie rozejrzyj się po okolicy. W pokazanym na screenie [#241] miejscu odnajdziesz niewielką dziurę. Zejdź na dół i dokładnie spenetruj tunele, a natrafisz na dokument - Supplement notes. Warto także już teraz udać się do prawego laboratorium, wskakując przez okiennicę. Tu z kolei natrafisz na dysk z danymi - Cancellation.

[#241] - [Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#241]

Prawego laboratorium nie musisz teraz dokładniej badać, gdyż pełny dostęp do tego pomieszczenia uzyskasz nieco później. Skieruj się więc w stronę głównego korytarza. Idź do samego końca, a po zbliżeniu się do owalnego pomieszczenia skręć w prawo. Także i tu musisz rozejrzeć się za niewielkim zejściem do kanałów [#242]. Zejdź po drabinie na dół i ruszaj prosto.

[#242] - [Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#242]

Po kilku chwilach dotrzesz do nowej drabiny. Wyjdź po niej do pomieszczenia, do którego w żaden inny sposób nie mógłbyś się przedostać. Po znalezieniu się w nowym miejscu skorzystaj z pokazanego na screenie [#243] panelu komputerowego. Podnieś amunicję i lekarstwa, a następnie wyjdź na zewnątrz.

[#243] - [Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#243]

Proponuję w pierwszej kolejności ponownie udać się do laboratorium, w którym odnalazłeś dysk z danymi. Zeskocz do pokazanej na screenie [#244] dziury. Zaczekaj aż maszyna odsłoni ukryty obiekt, załącz spowolnienie upływu czasu i podnieś Reflex Injector. Odnajdziesz tu także miny. Możesz już wracać w okolice pomieszczenia gdzie korzystałeś z terminalu komputerowego.

[#244] - [Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#244]

Skorzystaj teraz do przejścia prowadzącego do owalnego pomieszczenia. Wysłuchaj ostrzeżenia na temat potworów i ruszaj dalej. W pokazanym na screenie [#245] pomieszczeniu z krzesłem natrafisz na nowy dokument, a mianowicie PARAGON findings. Skieruj się do jedynego możliwego przejścia, a znajdziesz się w gorzej oświetlonym tunelu. Po drodze koniecznie zabierz nową zbroję.

[#245] - [Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#245]

Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym za szybą zauważysz żołnierzy wrogiego ugrupowania. Wysłuchaj przemówienia, a następnie przygotuj się do walk. Wrogowie będą pojawiali się po lewej stronie [#246]. Wykorzystuj fakt, że znajdujesz się na podwyższeniu, dysponując świetnym polem widzenia. Nie schodź na dół dopóki nie będziesz miał pewności, że się ich wszystkich pozbyłeś. Warto też dodać, że przy schodach znajdziesz apteczkę.

[#246] - [Interval 05] Provocation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#246]