Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Zeskocz śmiało na dół, lecz w miarę możliwości nie wyląduj na płonących fragmentach biurka. Kieruj się dalej, eliminując pojedynczą zjawę. Na szczęście potwory te wkrótce w ogóle przestaną się pojawiać. Rozglądaj się za zbroją i minami. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do pokazanego na screenie [#223] przejścia. Za rogiem znajdują się wrogowie, tak więc przygotuj sobie dobrą broń i właściwy rodzaj granatów.

[#223] - [Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#223]

Eliminacja wrogów widocznych w oddali będzie zdecydowanie prostsza. Uważaj natomiast na pojedynczych żołnierzy, którzy mogą pojawić się bliżej Twojej pozycji [#224]. Po walce pozbieraj amunicję. Udaj się prosto, po czym skręć do prawego pomieszczenia. Musisz tu pokonać kolejną, ale już mniej liczną grupę. Skieruj się w stronę niewielkich schodów.

[#224] - [Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#224]

Kieruj się w stronę miejsca, w którym stali wyeliminowani już przeciwnicy. Po drodze zabierz granaty zapalające oraz nowy dokument - Updated orders. Udaj się do pokazanej na screenie [#225] windyi przywołaj ją. Zaczekaj aż winda zjawi się na tym piętrze, wejdź do środka i wciśnij nowy przycisk. Po kilku chwilach przetransportowany zostaniesz na wyższe piętro. Po drodze przygotuj sobie mocniejszą giwerę.

[#225] - [Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#225]

Ostrożnie wyłoń się z windy. Najbliżej rozstawionym przeciwnikom podrzuć granaty, po czym przystąp do ich sukcesywnej eliminacji. Nie powinno to być trudne, zwłaszcza że nie spodziewali się Twojego ataku. Po wygranej bitwie weź zbroję, granaty i amunicję. W pokazanym na screenie [#226] pomieszczeniu odnajdziesz ponadto dokument - Info: Ladybugs. Wracaj do głównego korytarza i otwórz podwójne drzwi.

[#226] - [Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#226]

Kieruj się prosto. Zdecydowanie radzę zbadać boczne pomieszczenie Finance ponieważ w środku znajduje się nowy dokument - Info: Bluebirds. W pomieszczeniu Office jest z kolei apteczka. Po dotarciu do rozwidlenia zbadaj prawą odnogę, a dowiesz się, że potrzeba karty magnetycznej. W rezultacie wybierz pokazaną na screenie [#227] lewą odnogę.

[#227] - [Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#227]

Uważaj ponieważ droga prowadząca między innymi do biura dyrektora szkoły pilnowana jest przez kilku dodatkowych przeciwników. Skorzystaj z granatów i dobrej giwery w celu szybkiego pozbycia się ich z dalszej rozgrywki [#228]. Możesz ruszać dalej. Mijane po drodze pomieszczenia całkowicie zignoruj. Udaj się do windy i w poznany już sposób przemieść się na inne piętro.

[#228] - [Interval 05] Provocation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#228]