Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Idź prosto. Po dotarciu do narożnika dobrze byłoby przygotować wyrzutnię rakiet, zakładając naturalnie, że dysponujesz amunicją do tej broni. Pierwszej grupy wrogów nie musisz atakować, bo zginą oni w wyniku eksplozji. Podbiegnij do rozbitych okiennic i z wykorzystaniem wyrzutni pozbądź się pokazanego na screenie [#205] opancerzonego przeciwnika. Podnieś leżący obok pancerz jeśli odniosłeś jakieś obrażenia.

[#205] - [Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#205]

Przełącz teraz na karabin szturmowy i zabij kilku standardowych żołnierzy. W szczególności uważaj na gostków skrywających się na pokazanym na screenie [#206] prawym dachu. W analogiczny sposób co wcześniej pozbądź się drugiego opancerzonego przeciwnika. Jeśli nie masz już amunicji do wyrzutni, użyj granatów i strzelaj dłuższymi seriami w okolice jego głowy.

[#206] - [Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#206]

Po zakończonych walkach zbadaj ciała wrogów, a okaże się, że dwóch z nich dysponowało bronią typu Hammerhead, czyli udoskonaloną wersją Penetratora, doskonale znanego z pierwszej części serii. Giwera ta wystrzeliwuje sporych rozmiarów gwoździe, pomocne w "zwykłej" walce, ale również w dokonywaniu efektownych egzekucji (przejrzyj listę achievementów). Dokonaj zamiany za mało już przydatną snajperkę. Jeśli chcesz, możesz zbadać pokazany na screenie [#207] korytarz. Dotrzesz do amunicji oraz min.

[#207] - [Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#207]

Powróć na główny plac i skieruj się w stronę boiska do koszykówki. Upewnij się, że na okolicznych dachach nie ma już snajperów, a następnie zlokalizuj pokazaną na screenie [#208] kratkę. W doskonale poznany sposób zniszcz kłódkę, podnieś kratę i zeskocz na dół. Pozwoli Ci to przedostać się do jednego z pomieszczeń w piwnicy.

[#208] - [Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#208]

Możesz śmiało ruszać w stronę jedynego wyjścia z pomieszczenia. Skręć w lewo, ignorując widoczne na ziemi ślady krwi. Przedostań się przez zniszczony fragment korytarza i idź dalej. Przygotuj sobie teraz dobrą broń i rozpocznij ostrzał pozycji przeciwnika [#209]. Proponuję używać tu broni skutecznej na niewielkim dystansie, zwłaszcza że będziesz atakowany z co najmniej dwóch różnych stron.

[#209] - [Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#209]

Musisz teraz przystąpić do oczyszczenia pozostałej części biblioteki. Tu warto już rozgrywać pojedynki na większym dystansie. Rozglądaj się za znaleziskami - amunicją oraz lekarstwami. Po zbadaniu okolicy skieruj się w stronę pokazanego na screenie [#210] przejścia. Zignoruj lewą odnogę i podążaj prosto. Po dotarciu do końca korytarza wybierz toaletę dla kobiet. Odnajdziesz tam granaty i apteczkę.

[#210] - [Interval 05] Provocation cz.5 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#210]