Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Skieruj się szybko do najbliższej zasłony. Kolejnych wrogów, którzy będą pojawili się w oddali, eliminuj z wykorzystaniem granatów. Sukcesywnie przesuwaj się do przodu. Skieruj się w prawo, a docelowo znajdziesz się na pierwszym piętrze. Podążaj prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do pokazanego na screenie [#199] zaworu. Przytrzymaj klawisz akcji. Po ugaszeniu płomieni możesz zeskoczyć na dół.

[#199] - [Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#199]

Ostrożnie zbliż się do zniszczonego śmigłowca. Twoje zadanie polega na unikaniu poruszających się śmigieł. Pomagaj sobie naturalnie spowolnieniem czasu. Najpierw schowaj się bezpośrednio przy śmigłowcu, a następnie przebiegnij do pokazanego na screenie [#200] narożnika, gdzie natrafisz na apteczkę. Odczekaj na właściwy moment i skieruj się w stronę dziury w ścianie.

[#200] - [Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#200]

Idź przed siebie. W pokazanym na screenie [#201] miejscu musisz wskoczyć do niewielkiej dziury. Zainteresuj się strzykawką. Za rogiem wpadniesz na kolegów z drużyny. Niestety nie nacieszysz się chwilą spokoju, gdyż wkrótce uaktywni się kolejna wizja. Tradycyjnie już wciskaj prawy przycisk myszy w celu pozbycia się Almy. Po udanej akcji gra zacznie ładować nowy poziom.

[#201] - [Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#201]

Rozpoczynasz w pobliżu członków swojej drużyny, lecz niestety nie możesz liczyć na ich pomoc. W okolicy nie odnajdziesz nic ciekawego, tak więc skieruj się od razu do podwójnych drzwi. Po wyjściu na zewnątrz przygotuj sobie karabin szturmowy i ruszaj prosto. Uważaj na przeciwnika, który będzie najprawdopodobniej skrywał się po lewej stronie [#202].

[#202] - [Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#202]

Kolejni wrogowie pojawią się w oddali. W miarę możliwości zachowuj spory dystans pomiędzy sobą, a oddziałami wroga. Nie wychylaj się zza zasłony dopóki nie upewnisz się, że wszyscy wrogowie zostali zabici. Po bitwie pozbieraj amunicję. Jeśli chcesz, możesz zbadać pokazane na screenie [#203] wejście, ale odnajdziesz tam jedynie amunicję do karabinu szturmowego. Skieruj się w stronę korytarza, z którego przybiegli żołnierze (na wprost od miejsca startu).

[#203] - [Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#203]

Kolejni przeciwnicy pojawią się za rogiem. Dobrym pomysłem będzie obrzucenie ich granatami [#204], a następnie rozprawienie się z niedobitkami. Kieruj się prosto, eliminując nowych przeciwników (warto tu używać nowo nabytą broń). Pomieszczeń znajdujących się po bokach nie musisz dokładniej badać, gdyż nie znalazłbyś tam nic ciekawego. Po dotarciu do rozwidlenia skręć w lewo.

[#204] - [Interval 05] Provocation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#204]