Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Dosyć straszenia - przygotuj się na ostrą jatkę. W oddali zaczną pojawiać się wrodzy żołnierze. Do ich eliminacji polecam używać snajperki [#193], choć w zupełności wystarczy też karabin szturmowy. Nie używaj natomiast granatów, bo na otwartej przestrzeni nie byłyby one zbyt skuteczne. Po wygranej bitwie zainteresuj się amunicją i granatami. Udaj się do jedynego możliwego przejścia. Znajduje się ono niedaleko miejsca, w którym pojawiali się wrogowie.

[#193] - [Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#193]

Bądź ostrożny, albowiem za rogiem wpadniesz na jeszcze jednego przeciwnika. W okolicy odnajdziesz zbroję, granaty ogłuszające oraz wyrzutnię rakiet [#194]. Chyba już wiesz, co to oznacza. :-) Skieruj się do miejsca, w którym dalszego przejścia blokują płomienie. Po otrzymaniu nowych wytycznych wycofaj się na główny plac. Po drodze przygotuj sobie wyrzutnię i odpowiedni rodzaj granatów.

[#194] - [Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#194]

Wykonaj kilka kroków w stronę centralnej części placu, a w okolicy pojawi się wroga maszyna. Schowaj się za najbliższym słupem, podrzuć granat ogłuszający, a następnie pozbądź się robota z wykorzystaniem wyrzutni rakiet [#195]. Możesz już udać się do znajdującego po prawej stronie powalonego przejścia. Idź prosto i wskocz przez okiennicę do nowego pomieszczenia.

[#195] - [Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#195]

Po wysłuchaniu komunikatu radiowego skieruj się do sąsiedniego pomieszczenia. Na ziemi [#196] odnajdziesz nowy dokument, a mianowicie Event flyer. Ruszaj w stronę nowego korytarza. Zauważ, że znalazłeś się nad płomieniami. Niestety do hali ze śmigłowcem nie możesz się z tego miejsca przedostać. Mijane po drodze schody możesz zignorować, bo na niższym piętrze jest jedynie apteczka. Podążaj przed siebie aż dotrzesz do kolejnych okiennic.

[#196] - [Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#196]

Wskakuj na balkonik i ruszaj dalej. Schowaj się za najbliższą przeszkodą, bo w oddali zaczną pojawiać się wrogowie [#197]. Ponownie proponuję skorzystać tu ze snajperki lub z karabinu z lunetą. Nie pozwól nikomu zbliżyć się do siebie. Ruszaj w to miejsce. Pozbieraj amunicję i wskocz do nowego pomieszczenia. Uważaj na kolejnego wroga, który może w tym miejscu na Ciebie czekać.

[#197] - [Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#197]

Rozejrzyj się za zbroją, którą warto oczywiście podnieść. Docelowo musisz dotrzeć do kolejnej zniszczonej okiennicy. W pokazanym na screenie [#198] miejscu musisz mianowicie zeskoczyć na gzyms. Ostrożnie przesuwaj się do przodu. Uważaj na wrogów, którzy pojawią się przed Tobą. W miarę możliwości likwiduj ich zanim dotkną ziemi i rozpoczną ostrzał.

[#198] - [Interval 05] Provocation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#198]