Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Interval 04 - Devastation

Idź w lewo. Mijane po drodze osoby możesz ignorować, gdyż nie będą Ci one w stanie zagrozić. Podążaj do samego końca. Skręć w lewo i wejdź do najbliższego budynku. Przeskocz nad barierką i ruszaj prosto. W pokazanym na screenie [#144] miejscu zniszcz kłódkę. Zbadaj prawy korytarz, a przy ciele martwego żołnierza odnajdziesz między innymi zbroję.

[#144] - [Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#144]

Przeskocz nad zniszczonymi sprzętami i idź prosto. Otwórz kolejne drzwi. Po obejrzeniu krótkiej wizji ponownie znajdziesz się na powierzchni. Skieruj się w prawo. Po drodze przygotuj sobie jedną z lepszych giwer. Przeskocz nad pokazaną na screenie [#145] przeszkodą i zaczekaj aż przed Tobą pojawi się nowy potwór.

[#145] - [Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#145]

Bestia, którą za chwilę zaatakujesz operuje na zasadzie szamana, a mianowicie jest w stanie wskrzeszać znajdujących się w pobliżu zmutowanych żołnierzy. Jest to zobrazowane w postaci czerwonych "macek". Musisz ścigać potwora, prowadząc ostrzał [#146]. To bardzo ważna kwestia, bo jedynie zabijając bestię będziesz w stanie uwolnić się od ataków wskrzeszonych żołnierzy. Potwór jest dość wytrzymały, tak więc musisz się bardzo starać. Ja polecam shotguna lub karabin szturmowy i walkę na krótkim dystansie.

[#146] - [Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#146]

Po wygranej bitwie zbadaj ciała żołnierzy, którzy ponownie weszli w stan spoczynku. Skieruj się teraz do wnętrza najbliższego budynku. Zlokalizuj apteczkę, zbroję, amunicję oraz pokazany na screenie [#147] nowy dokument - Civilian threat. Udaj się teraz w stronę przejścia, przy którym pojawiła się zjawa. Przytrzymaj klawisz akcji w celu odblokowania drogi. Kucnij i wejdź do nowego pomieszczenia.

[#147] - [Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#147]

Natrafisz tu na kolejne zapasy. Uważaj na zjawy, przez które będziesz regularnie "atakowany". Warto się od nich odpędzać, wystrzeliwując w ich stronę pojedyncze pociski. W przeciwnym wypadku musisz liczyć się z utratą kilku punktów zdrowia (nawet jeśli posiadasz zbroję). Najskuteczniejsza metoda rozwiązania tego problemu to szybkie opuszczenie okupowanych przez nie pomieszczeń. Docelowo musisz dotrzeć do klatki schodowej. Przejdź przez dwa pomieszczenia biurowe i wejdź do pokazanego na screenie [#148] szybu wentylacyjnego.

[#148] - [Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#148]

Wewnątrz szybu nie czekają Cię na szczęście żadne niemiłe niespodzianki, tak więc spokojnie dotrzyj do wyjścia. Udaj się na drugi koniec pomieszczenia, a odnajdziesz dziurę w ścianie. Zeskocz na dół i ruszaj prosto. Za rogiem odnajdziesz wrak samolotu [#149]. Podążaj przed siebie, ale miej w gotowości karabin szturmowy. Zbliż się do podwyższenia i zeskocz na dół.

[#149] - [Interval 04] Devastation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#149]