Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Interval 01 - Premonition

Nie przestrasz się na widok Almy. Zaczekaj aż główny bohater podniesie się z ziemi. Musisz teraz podążać za dziewczynką w stronę widocznych w oddali płonących obiektów. Docelowo musisz wskoczyć do pokazanej na screenie [#1] płonącej dziury, znajdującej się przy zniszczonym moście. Po chwili znajdziesz się wewnątrz pojazdu opancerzonego.

[#1] - Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#1]

Przed Tobą dłuższa sekwencja z rozmowy z innymi postaciami. Pierwsza grupa opuści pojazd nieco wcześniej. Ty natomiast przystąpisz do eksploracji wieżowca wraz z Jankowskim. Zaczekaj aż główny bohater wyjdzie z pojazdu. Wyświetlane na ekranie okna podpowiedzi (dotyczą one głównie klawiszologii oraz ekwipunku) możesz ignorować lub zapoznawać się ze szczegółami. Za każdym razem musisz wywołać okno PDA, wciskając klawisz TAB. Ruszaj w stronę głównego wejścia do budynku. Po uzyskaniu informacji, iż jest ono zablokowane, skieruj się do pokazanego na screenie [#2] wejścia do kawiarenki.

[#2] - Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#2]

Wnętrza kawiarenki nie musisz szczegółowo badać. Skieruj się natomiast do wyjścia, znajdującego się na tyłach tego obiektu. Zignoruj klatkę schodową, gdyż przejście jest zablokowane. W pokazanym na screenie miejscu [#3] przeskocz nad barierką. Nie strzelaj do skrzynki pod napięciem, gdyż eksplozja zabrałaby Ci dużo energii. Skieruj się do lewych drzwi, gdyż te na wprost są zablokowane.

[#3] - Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#3]

Zgodnie z podpowiedzią gry, warto tu skorzystać z latarki (klawisz F). W przyszłości pamiętaj jednak o tym, że światło latarki może doprowadzić do odkrycia Twojej pozycji przez wrogów. Na razie na nikogo nie wpadniesz, tak więc nie rezygnuj z tego gadżetu. Udaj się do drzwi oznaczonych jako EXIT (zielona lampka). Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu idź w prawo. W pokazanym na screenie miejscu [#4] kucnij (klawisz C) i zaczekaj aż kolega z drużyny wykona tę samą akcję.

[#4] - Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#4]

Idź w lewo i zbliż się do pozostałych członków drużyny, zgromadzonych przy biurku z zabitym strażnikiem. Po wysłuchaniu rozkazów nie biegnij od razu za swym przełożonym, tylko zbadaj okoliczny teren. W pokazanym na screenie miejscu [#5] odnajdziesz dokument - Security concern. Możesz też skorzystać z pobliskiego terminalu komputerowego, a obejrzysz ciekawy zapis z egzekucji dokonanej na strażniku.

[#5] - Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#5]

Udaj się w stronę przejścia, z którego skorzystali już pozostali członkowie drużyny. Zignoruj kolejną wizję. Uważaj natomiast na przeciwnika, który wybiegnie z windy [#6]. Prawdopodobnie odniesiesz tu drobne obrażenia, ale nie musisz się tym zbytnio przejmować. Wejdź teraz do windy i zaczekaj aż dotrze ona na nowy poziom. Nie zapomnij badać ciał przeciwników w poszukiwaniu amunicji. Upewnij się też, że z inwentarza wybrałeś pistolet maszynowy.

[#6] - Poradnik do gry - [Interval 01] Premonition cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#6]