Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Wyeliminuj tych żołnierzy, których nie dostrzegłeś wcześniej. Miej na uwadze to, że na górnych balkonikach mogą pojawić się nowi wrogowie. W okolicy odnajdziesz na szczęście aż dwie zbroje, co powinno Ci znacząco ułatwić rozgrywkę. Po wygranych walkach udaj się do pokazanej na screenie konstrukcji [#103] i skorzystaj z dwóch różnych drabin.

[#103] - [Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#103]

Na górze możesz zostać napadnięty przez jeszcze jednego przeciwnika. Bądź na to przygotowany. Pozbądź się żołnierza skrywającego przy nowej drabinie [#104]. Zanim z niej skorzystasz zbadaj dokładnie ten balkonik, a natrafisz na apteczkę oraz granaty. Zejdź po drabinie na niżej położony balkonik i udaj się do najbliższego tunelu. Chwilowo nie wpadniesz na nowych wrogów.

[#104] - [Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#104]

W kolejnym magazynie zwróć uwagę na zbroję, ale nie podnoś jej jeśli nie zachodzi taka konieczność. Udaj się w stronę pobliskich schodów. Po dotarciu w pokazane na screenie miejsce [#105] zaatakowany zostaniesz przez bardzo liczną grupę żołnierzy wroga. Obrzuć ich granatami, a także umiejętnie wykorzystuj spowolnienie czasu. Nie pozwól nikomu przedostać się do badanego wcześniej magazynu, gdyż żołnierze mogliby Cię wtedy łatwo zaskoczyć.

[#105] - [Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#105]

Po wygranej walce wróć się do poprzedniej hali. Podnieś zbroję i udaj się do magazynu, w którym pojawili się wrogowie. Niewielka platforma z drabiną skrywa jedynie apteczkę, tak więc możesz ją zignorować. Zamiast tego wybierz korytarz [#106], z którego przybiegli wrodzy żołnierze. Przygotuj sobie karabin maszynowy.

[#106] - [Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#106]

Na drodze stanie Ci kilku wrogów, ale ich eliminacja powinna przebiec bez większych kłopotów. Zauważ, że w wyniku toczonych walk zniszczona została rura [#107], w rezultacie czego nie możesz jeszcze skorzystać z drabiny. Obróć się w prawo i z odległości ostrzelaj żołnierzy wroga. Ruszaj w ich stronę i przy pierwszej możliwej okazji wejdź do prawego magazynu.

[#107] - [Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#107]

Wewnątrz magazynu odnajdziesz między innymi zbroję, której tradycyjnie już nie warto podnosić jeśli tylko nieznacznie uszkodziłeś aktualnie używany pancerz. Zbieraj natomiast amunicję, lekarstwa i granaty. Ponadto w pokazanym na screenie miejscu [#108] natrafisz na dokument - Info: P. Fettel. Powróć do głównego tunelu i rozpraw się z niedobitkami. Uważaj na wroga, który pojawi się nad Tobą.

[#108] - [Interval 03] Recognition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#108]