Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Po wygranej walce podnieś nową broń, a mianowicie miotacz ognia (napalm cannon). Zauważ, że spowodowało to pojawienie się w okolicy dwóch nowych przeciwników [#66]. Dzieli Cię od nich zapewne spory dystans, tak więc proponuję szybko przełączyć się na pistolet maszynowy i skorzystać z poznanych metod w celu ich likwidacji. Uważaj tylko żeby w trakcie walk nie zbliżyć się zbytnio do płomieni.

[#66] - [Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#66]

Jeśli chcesz, możesz wrócić się po apteczkę. Myślę, że nie będzie to jednak konieczne. Zlokalizuj natomiast zbroję, w którą warto się wyposażyć. Ponadto warto udać się do pokazanej na screenie [#67] toalety. W środku odnajdziesz nowy Reflex Injector. Możesz się wreszcie skierować do pomieszczenia, w którym pojawili się zabici niedawno wrogowie.

[#67] - [Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#67]

Po dotarciu do nowego pomieszczenia zainteresuj się amunicją i granatami zapalającymi. Idź dalej, podążając za śladami krwi. W pokazanym na screenie miejscu [#68] podnieś nowy dokument, a mianowicie I.M. transcript #3. Wejdź do pomieszczenia po prawej i unikając płomieni przedostań się do jedynego możliwego wyjścia.

[#68] - [Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#68]

Za rogiem czekają Cię kolejne walki z oddziałami wroga. Najbliżej rozstawionych przeciwników pozbądź się z użyciem granatów, a następnie sukcesywnie eliminuj tych, którzy będą zmierzali w Twoją stronę [#69]. Uważaj na pancerne szyby, które utrudnią Ci nieco prowadzenie skutecznego ostrzału. Po wygranej walce zacznij ostrożnie przesuwać się do pomieszczenia, w którym znajdowali się zabici żołnierze. Zainteresuj się apteczką na ścianie.

[#69] - [Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#69]

Po drodze natrafisz na zbroję, choć warto się chwilkę wstrzymać z jej zabraniem. Przemawia za tym to, że dosłownie kawałek dalej wpadniesz na nowych przeciwników [#70]. Walki te powinny rozgrywać się na krótkim dystansie, tak więc warto rozważyć skorzystanie ze strzelby lub miotacza ognia. Wejdź do nowego płonącego pomieszczenia i zlokalizuj przejście prowadzącej do dalszej części kompleksu.

[#70] - [Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#70]

W oddali pojawią się nowi przeciwnicy, ale ich eliminacja powinna Ci przyjść z łatwością. Idź prosto. Wysłuchaj komunikatu na temat Almy i skieruj się do najbliższych drzwi. Znajdziesz się na klatce schodowej, co oznacza, że musisz udać się na niższe piętro. Idź do lewych drzwi. Wejdź do prawego pomieszczenia i z pokazanego na screenie miejsca [#71] pozbądź się żołnierza.

[#71] - [Interval 02] Isolation cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#71]