Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Kieruj się prosto. Skorzystaj z czytnika kart w celu odblokowania przejścia. Rozejrzyj się po okolicy, zwracając uwagę na strzykawki. W pokazanym na screenie miejscu [#54] wejdź do szybu wentylacyjnego. Docelowo pozwoli Ci dotrzeć do niewielkiego składziku. Podnieś dokument - Evaluation report. Możesz już wracać do głównego pomieszczenia.

[#54] - [Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#54]

Idź do niezbadanego jeszcze korytarza. Po dłuższej wędrówce dotrzesz do większego pomieszczenia, które nie będzie przez nikogo pilnowane. Zabierz apteczkę i amunicję, ale zignoruj zbroję. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wejdź do pokazanej na screenie [#55] kopuły. Przed Tobą dłuższa scenka przerywnikowa. Po znalezieniu się w nowym miejscu spróbuj podejść do dziewczynki na huśtawce.

[#55] - [Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#55]

Po wydostaniu się z kopuły powinieneś naturalnie zauważyć, iż z oddali nadciągają siły wroga [#56]. Obrzuć przeciwników granatami, a następnie rozprawiaj się z niedobitkami, wspomagając się spowolnieniem czasu oraz dużymi obiektami wykorzystywanymi w formie zasłon. Po wygranej bitwie powróć do zbroi, o ile już jej nie podniosłeś. Pozbieraj też amunicję i granaty.

[#56] - [Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#56]

Musisz teraz powrócić do pomieszczenia z windami. Po drodze wpadniesz jednak na co najmniej dwie grupy przeciwników. Nie śpiesz się. Umiejętnie korzystaj z przydzielonego arsenału oraz spowolnienia czasu. Zauważ, że pokazane na screenie drzwi [#57] są teraz otwarte. Wejdź do środka i zabierz dokument - T.A.C. overview. Zejdź po schodach na dół, otwórz drzwi i zaczekaj na załadowanie nowej lokacji.

[#57] - [Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#57]

Otwórz drzwi. Zapoznaj się z informacją na temat możliwości zmiany rodzajów granatów, ale chwilowo nie korzystaj z tej porady. Widocznego w oddali przeciwnika [#58] ostrzelaj z tego miejsca. W oczekiwaniu na pojawienie się jego kolegów możesz podnieść granaty zapalające, które odnajdziesz po lewej stronie.

[#58] - [Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#58]

W trakcie walk z kolejnymi przeciwnikami warto przede wszystkim rozglądać się za wybuchowymi obiektami (żółte butle, do których przyczepiono ładunki C4), gdyż każda eksplozja [#59] pozwoli Ci w łatwy sposób pozbyć się większych grup żołnierzy. Uważaj na przeciwników, którzy będą pojawiali się na górnych balkonikach i nie daj się nikomu zaskoczyć.

[#59] - [Interval 02] Isolation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#59]