Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) | Kampania sił dobra poradnik Władca Pierścieni: Podbój

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 2 - Marsz entów na Isengard

MAPA OKOLICY:

Legenda: 1 - miejsce startu oraz punkt kontrolny - Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

Legenda: 1 - miejsce startu oraz punkt kontrolny; 2 - punkt kontrolny wymagający przejęcia; 3 - ścieżka prowadząca do dalszej części planszy; 4 - kapitan uruk-hai oraz punkt kontrolny; 5 - ścieżki prowadzące do machiny ogniowej; 6 - machina ogniowa; 7 - ścieżka prowadząca do zbiorowiska entów; 8 - punkt kontrolny; 9 - Drzewiec; 10 - pozostałe enty oraz punkt kontrolny; 11 - strażnice; 12 - punkt kontrolny wymagający przejęcia (wrota Orthanku); 13 - wieża Sarumana

Wstępne informacje: Druga misja będzie już zdecydowanie trudniejsza, a to dlatego, że będziesz miał umiejętnie dobierać klasy postaci w zależności od sytuacji na polu bitwy. Najtrudniejszy moment to zniszczenie machiny wojennej kiedy to zostaniesz zmuszony do radzenia sobie z przeważającymi i świetnie wyszkolonymi siłami wroga.

Zadanie 1: Zajmij wejście do sztolni

Sugerowana klasa postaci: mag

Niemal zawsze jest tak, że w momencie rozpoczęcia nowej misji gra proponuje najlepszą klasę do rozwiązania pierwszego zadania. Tak właśnie jest w omawianym przypadku, gdyż to mag najlepiej sprawdzi się do wykonania tego konkretnego zadania. Zaczynasz przy południowej krawędzi planszy (1 na mapie). Biegnij na północ, czyli w stronę pierwszego punktu kontrolnego (2 na mapie). Zignoruj grupę potworów, które pojawią się po lewej stronie ponieważ zajmą się nimi Twoi sojusznicy. Zamiast tego przystąp do eliminacji bestii znajdujących się wewnątrz oznaczonej strefy [#23].

[#23] - Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#23]

W miarę możliwości zapobiegaj temu żeby potwory zbliżały się do sterowanej postaci. Dysponujesz co prawda dobrym atakiem ochronnym, ale mimo wszystko wojownicy uruk-hai są w stanie dosyć łatwo powalić sterowaną postać i odebrać jej sporo punktów zdrowia. Po usłyszeniu ostrzeżenia o ataku łuczników koniecznie przytrzymaj klawisz CTRL i otocz barierą ochronną sojusznicze oddziały [#24]. Przyczyń się następnie do pokonania sił wroga. Musisz wejść do okręgu i pozostać w tym miejscu tak długo aż punkt kontrolny zostanie przejęty. Wybierz teraz postać zwiadowcy.

[#24] - Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#24]

Zadanie 2: Zabij kapitana uruk-hai

Sugerowana klasa postaci: zwiadowca

Do kolejnego celu prowadzi wąska ścieżka (3 na mapie). Począwszy od tego momentu musisz się bardzo pilnować, gdyż utrata równowagi w większości przypadków będzie równoznaczna ze spadnięciem w przepaść i utratą "życia". Koniecznie załącz kamuflaż, tak by bezproblemowo przedostać się pomiędzy siły wroga. Wrogi dowódca początkowo będzie stał przy nowym punkcie kontrolnym (4 na mapie), ale w wyniku toczonych walk przesunie się zapewne na południe. Zaskocz go od tyłu, przeprowadzając skuteczną egzekucję [#25]. W taki sam sposób możesz pozbyć się wrogich magów, z którymi Twoi sojusznicy będą mieli sporo problemów.

[#25] - Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#25]

Zadanie 3: Zniszcz machinę ogniową

Sugerowana klasa postaci: łucznik, mag lub zwiadowca

Ewentualnej zamiany klasy najlepiej dokonać przy nowo odblokowanym punkcie kontrolnym (4 na mapie). Jeśli w dalszym ciągu znajduje się on pod kontrolą sił wroga, zabezpiecz ścieżkę prowadzącą w to miejsce. Machiny (6 na mapie) nie możesz niestety zniszczyć z wyższego poziomu. Do celu prowadzą dwie drogi (5 na mapie), ale ja proponuję wybrać most zwodzony. Masz teraz dwa wyjścia - możesz od razu wybrać łucznika lub maga i stopniowo niszczyć machinę [#26] lub najpierw z wykorzystaniem klasy zwiadowcy pozbyć się kilku czarnoksiężników. Niestety na miejsce zabitych wrogów z czasem pojawią się nowi. Opcjonalnie możesz także skorzystać z balisty znajdującej się w pobliżu machiny, ale będzie ona zapewne oblegana przez potwory. Niezależnie od wybranej metody działania korzystaj z ataków opartych na wykorzystaniu ognia, dzięki czemu szybciej dojdzie do zniszczenia urządzenia.

[#26] - Misja 2 - Marsz entów na Isengard (cz.1) - Kampania sił dobra - Władca Pierścieni: Podbój - poradnik do gry

[#26]