Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira | Głębiny oceanu poradnik Zaginiona historia: Tale of Hero

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira

1 - Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Poprzez szczelinę i pieczarę z zielonymi rozgwiazdami nasz bohater powraca do Nomasa (WAŻNE - Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Poprzez szczelinę i pieczarę z zielonymi rozgwiazdami nasz bohater powraca do Nomasa (WAŻNE! Jeśli skorzystasz z mapy, zamiast dotrzeć do wieloryba na piechotę, ominiesz istotny przerywnik, bez którego nie sposób odnaleźć Maleństwa, a co za tym idzie - ukończyć gry). Powróciwszy na klify, dotyka rozgwiazdą wieloryba i po chwili już wiadomo, że Maleństwo ukryło się w jaskini ze szklaną pajęczyną. Olaf upewnia się, zajrzawszy do jej wnętrza, że Maleństwo wyśmienicie czuje się wśród swoich zwielokrotnionych odbić i informuje o tym czekającego na zewnątrz Nomasa.

2 - Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Teraz pora odszukać kraba Fenintaira, zatem powróciwszy na Nomasie na klify, nasz bohater kolejny raz wędruje pogadać z Velianą, a w zasadzie potraktować ją rozgwiazdą, co nie spotyka się z zachwytem zrzędliwej małży - Odnaleźć Maleństwo i kraba Fenintaira | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Teraz pora odszukać kraba Fenintaira, zatem powróciwszy na Nomasie na klify, nasz bohater kolejny raz wędruje pogadać z Velianą, a w zasadzie potraktować ją rozgwiazdą, co nie spotyka się z zachwytem zrzędliwej małży. Następnie ponownie prosi o pomoc uczynnego wieloryba, który wiezie go w kierunku wskazywanym przez rozgwiazdę. Na miejscu okazuje się, że magiczny klejnot, czyli poszukiwany krab, ukrywa się w kępie za dużym głazem po prawej (miejsce, które pokazuje rozgwiazda). Po dłuższej pogawędce Olafowi udaje się przekonać stworzenie do powrotu do Apidulasa i ustalić z nim strategię działania.