Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero poradnik Zaginiona historia: Tale of Hero

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Porozmawiać z Apidulasem

1 - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Dotarłszy pod wieżę, mężczyzna kieruje się do drzwi - niestety, pukanie nie przynosi rezultatu - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Dotarłszy pod wieżę, mężczyzna kieruje się do drzwi - niestety, pukanie nie przynosi rezultatu. Zatem Olaf maszeruje na tył wieży, a kiedy po drodze bada "księżycowe" okno z jej boku, spod rosnącego pod nim krzaka wyskakuje ośmiornica. Stworzenie chowa się w legowisku pod skałą naprzeciwko wieży. Rzuciwszy nań okiem (zbliżenie), mężczyzna zauważa, że spod skały wystaje jakiś pasek. Oczywiście stworzonko nie pozwala go zabrać, zatem trzeba wymyślić coś, by je unieruchomić. Niestety, potraktowanie ośmiornicy węgorzem nie przynosi rezultatu.

2 - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
W tej sytuacji Olaf smaruje wodorosty, z których przed chwilą wyskoczyła ośmiornica, wydzieliną strzykwy (użyj strzykwy na pęczku wodorostów) i oddala się na moment pod drzwi - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

W tej sytuacji Olaf smaruje wodorosty, z których przed chwilą wyskoczyła ośmiornica, wydzieliną strzykwy (użyj strzykwy na pęczku wodorostów) i oddala się na moment pod drzwi. Kiedy powraca pod krzak wodorostów, przekonuje się, że ośmiorniczka przykleiła się do owej kępy. Bez problemu zatem wyciąga z jej legowiska pod skałą dostrzeżony tam pasek, który okazuje się być częścią dziwacznego uchwytu z muszlą .

3 - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Olaf wraca pod drzwi i używa na nich owej muszli, dzięki czemu udaje mu się podsłuchać Apidulasa, miotającego się po wieży w poszukiwaniu swojej trąbki usznej - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Olaf wraca pod drzwi i używa na nich owej muszli, dzięki czemu udaje mu się podsłuchać Apidulasa, miotającego się po wieży w poszukiwaniu swojej trąbki usznej. I tak wydaje się, że ośmiorniczka zakosiła Nautizjanowi jego aparat słuchowy. Pasowałoby mu go jakoś dostarczyć, by miał szansę usłyszeć pukanie naszego bohatera.

4 - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
W tym celu Olaf dociera całkowicie na tył wieży (kolejna lokacja za tą z kępą wodorostów) i bada widniejące wysoko okno, w którym dostrzega pęknięcie na szkle (zbliżenie) - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

W tym celu Olaf dociera całkowicie na tył wieży (kolejna lokacja za tą z kępą wodorostów) i bada widniejące wysoko okno, w którym dostrzega pęknięcie na szkle (zbliżenie). Przez tenże otwór można by podrzucić zaginioną trąbkę, ale konieczna jest pewność, że dotrze ona w okolice drzwi, gdzie przebywa Apidulas. Tak więc Olaf przywiązuje muszlę do węgorza i wrzuca go przez dziurę do środka wieży. By stworzenie nie wyskoczyło, zalepia otwór gąbką.

5 - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Teraz maszeruje pod drzwi, gdzie przytyka do nich grudkę śmiechoplujki (jeśli nie zaopatrzyłeś się w nią przed wyruszeniem do wieży, powróć na Nomasie na rozstaje przy świątyni, gdzie rezyduje to dziwaczne stworzonko), by przywabić węgorza - Porozmawiać z Apidulasem | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Teraz maszeruje pod drzwi, gdzie przytyka do nich grudkę śmiechoplujki (jeśli nie zaopatrzyłeś się w nią przed wyruszeniem do wieży, powróć na Nomasie na rozstaje przy świątyni, gdzie rezyduje to dziwaczne stworzonko), by przywabić węgorza. I po chwili może ponownie zapukać, a za moment pojawia się Apidulas. Olaf odbywa z nim długą rozmowę, dowiadując się wielu szczegółów na temat wojny pomiędzy Tytanami i Nautizjanami. Ostatecznie staje na tym, że jeśli nasz bohater dostarczy Apidulasowi jego klejnot, czyli jego przyjaciela - kraba Fenintaira, Nautizjanin wyzwie Mjorgina na pojedynek, a Olaf będzie mógł spokojnie spenetrować jego jaskinię.