Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quantum of Solace - poradnik do gry

Quantum of Solace - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Etap I - White's Estate (cz.1) | Quantum of Solace poradnik Quantum of Solace

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Etap I: White's Estate

1 - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry
Niedługo po przejęciu kontroli nad bohaterem dojdzie do strzelaniny, podnieś pobliski karabin i schowaj się za barierką - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Niedługo po przejęciu kontroli nad bohaterem dojdzie do strzelaniny, podnieś pobliski karabin i schowaj się za barierką.

Na załączonej mapie wskazałem miejsce startu gry - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Na załączonej mapie wskazałem miejsce startu gry. Spójrz na pierwszą strefę wrogów, będzie ich około pięciu, z czego dwóch pojawi się nieco później.

Ich taktyka to chowanie się za przeszkodami, niestety (bądź "stety") są trochę nieporadni i zapominają o chowaniu głowy. Staraj się robić headshoty, to bardzo ułatwia sprawę.

Druga fala przeciwników - dwóch - pojawi się, gdy zejdziesz na niższy teren - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Druga fala przeciwników - dwóch - pojawi się, gdy zejdziesz na niższy teren. Wybiegną z bramy, którą zaznaczyłem na mapie i do której musisz udać się po ich wyeliminowaniu.

Otwarcie zamka to nic trudnego, szczególnie na tym etapie rozgrywki - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Otwarcie zamka to nic trudnego, szczególnie na tym etapie rozgrywki. By przejście stanęło otworem, musisz wygrać minigrę. Szybko wciskaj wskazane przez grę kierunki. Po trzech zaliczeniach możesz iść dalej.

W trakcie schodzenia po schodach, na pobliskiej tafli jeziora pojawią się motorówki z wrogami na pokładzie - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

W trakcie schodzenia po schodach, na pobliskiej tafli jeziora pojawią się motorówki z wrogami na pokładzie. Zignoruj ich, pomimo że będą strzelać, nie są groźni.

Na dole wyeliminuj znajdującego się tam przeciwnika (możesz skorzystać ze starcia w zwarciu) i szybko schowaj się za barierką pokazaną na zdjęciu. Na molu po przeciwnej stronie pojawią się trzej wrogowie. Możesz ich pokonać, wysadzając jedną z ulokowanych tam butli.

Chwilę po tym zjawi się kolejny oponent, lecz ten będzie bardzo przydatny - otworzy Ci drzwi - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Chwilę po tym zjawi się kolejny oponent, lecz ten będzie bardzo przydatny - otworzy Ci drzwi. Zabij go zaraz po odblokowaniu przejścia.

Wchodząc do budynku, skieruj się do narożnika naprzeciwko wejścia - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Wchodząc do budynku, skieruj się do narożnika naprzeciwko wejścia. Znajdziesz tam komputer, do którego musisz się włamać.

Gdy to uczynisz, kolejne drzwi zostaną otwarte - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Gdy to uczynisz, kolejne drzwi zostaną otwarte. Przejdź przez nie i skieruj się w stronę szklarni (po drodze natkniesz się na jednego śmiałka).

Będąc w środku, zostaniesz zaatakowany z lewej, wrogowie będą strzelać przez szyby, stojąc na niewielkim wzniesieniu pod drzewami - Poradnik do gry - Etap I - Whites Estate (cz.1) | Quantum of Solace - Quantum of Solace - poradnik do gry

Będąc w środku, zostaniesz zaatakowany z lewej, wrogowie będą strzelać przez szyby, stojąc na niewielkim wzniesieniu pod drzewami.

Po ich zabiciu zajmij się helikopterem, który czeka przy wyjściu (zastrzel pasażera) [01] .