Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moskwa - Opis przejścia (cz.1) | Japonia poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

1. Oczekuj robota typu Shogun Executioner;

Rozbuduj swoją bazę i postaw 3-4 wieżyczki na północy bazy.

Wznieś również Decymator - Moskwa - Opis przejścia (cz.1) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Wznieś również Decymator. Wyszkol kilka Rocket Angels do obrony bazy przed wyrzutniami rakiet V4. Postaw także kilka wieżyczek wewnątrz bazy do ochrony przed sterowcami Kirowa.

2. Przejmij bunkier sowieckich VIPów;

Robot wkrótce pojawi się na rzece. Na razie nie ruszaj go stamtąd. I pamiętaj - nadrzędnym zadaniem w tej misji jest to, by robot przetrwał bitwę.

Powinieneś mieć transporter upodabniający się do wrogich jednostek (Sudden Transport) - Moskwa - Opis przejścia (cz.1) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Powinieneś mieć transporter upodabniający się do wrogich jednostek (Sudden Transport). Załaduj do tego pojazdu kilku inżynierów, wysadź ich w pobliżu bunkra [1] , a następnie wprowadź przynajmniej jednego z techników do środka. W ten sposób przejmiesz kontrolę nad wszystkimi budynkami Sowietów w regionie.

Mapa ulegnie powiększeniu, odsłaniając większy kawałek Moskwy i kolejny bunkier [2] do przejęcia - Moskwa - Opis przejścia (cz.1) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Mapa ulegnie powiększeniu, odsłaniając większy kawałek Moskwy i kolejny bunkier [2] do przejęcia. Powtórz operację z transportowaniem inżynierów. W międzyczasie każ iść robotowi do północnej części rzeki. Zapisz teraz stan gry.

1 - Moskwa - Opis przejścia (cz.1) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry