Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) | Japonia poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

4. Zniszcz ostatnią bazę Aliantów;

5. Zniszcz kwaterę główną FutureTech.

Postaw japońską superbroń - Decymator. Gdy już to zrobisz, ulepsz maksymalnie koszary i rozpocznij szkolenie jednostek Rocket Angels.

Do ochrony bazy używaj robotów King Oni. Wróg będzie Cię często atakował artylerią; miej swoją bazę nieustannie na oku. Nie możesz pozwolić na to, by wróg zniszczył Ci z dużej odległości koszary lub fabrykę broni.

Na północy bazy ustaw także 1-2 wieżyczki - mogą się tam pojawić sowieckie pojazdy - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na północy bazy ustaw także 1-2 wieżyczki - mogą się tam pojawić sowieckie pojazdy.

Na pierwszy ogień idzie wroga Żelazna Kurtyna [6] - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na pierwszy ogień idzie wroga Żelazna Kurtyna [6] . By ją wyłączyć, jeden atak Kamikadze (Final Squadron X) powinien wystarczyć. Jeśli to nie pomoże, stwórz koło budowli pułapkę złożoną z Tankbusterów (moc dodatkowa o nazwie Sleeper Ambush, przedostania pozycja w lewej kolumnie na ekranie mocy). Żołnierze powinni dość sprawnie poradzić sobie z dobiciem Kurtyny.

Po zniszczeniu Żelaznej Kurtyny, budynek FutureTechu [6] będzie podatny na różnego rodzaju pociski - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Po zniszczeniu Żelaznej Kurtyny, budynek FutureTechu [6] będzie podatny na różnego rodzaju pociski. Atakuj go jednostkami Rocket Angels - łatwo dostaniesz się w pobliże budynku jeśli każesz swoim jednostkom lecieć ponad wodą, tuż przy prawej krawędzi ekranu. Na miejscu będą na Ciebie czekać wrogie MiGi. Nie są one wymagającym przeciwnikiem. Po ich pokonaniu ostrzelaj budynek FutureTechu.

Gdy już poważnie uszkodzisz budynek, włączy się przerywnik filmowy. Pokaże Ci on, dlaczego nie warto już się martwić Aliantami [5] . Zmieni się również mapa pola bitwy, a Ty zostaniesz z garstką doborowych jednostek.

Wyślij swoje Rocket Angels ponad wodę, do południowo-wschodniego rogu mapy - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Wyślij swoje Rocket Angels ponad wodę, do południowo-wschodniego rogu mapy. Zauważ, że na planszy obecne są dwie grupy wojsk rosyjskich. Jedną z nich zniszcz pilotami Kamikadze (do tej pory powinny być dostępny ostatni poziom tej broni).

Na drugą grupę napuść wojska sprzymierzeńca - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na drugą grupę napuść wojska sprzymierzeńca. W trakcie tej walki wyślij swoje Rocket Angels do zniszczenia budynku FutureTechu. Bez walki z wrogimi jednostkami (a więc i bez strat wśród własnych) można łatwo zakończyć kampanię Imperium Wschodzącego Słońca.

1 - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry