Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex - poradnik do gry

Deus Ex - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 | Solucja Deus Ex poradnik Deus Ex

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Misja 10 - New Coast, Submarine Base

Otrzymasz nowe zadania:

  • Uprowadź łódź podwodną i popłyń nią do oceanicznego laboratorium.
  • Z laboratorium M12 ukradnij plany potrzebne Savageowi do ukończenia UC.

Na początku radzę uważać na boty patrolujące teren bazy. Spotkanemu przy wieży żołnierzowi zabierz klucz. Wejdź do środka i skieruj się schodami na górę. Likwiduj wszelki napotkany opór. Dojdziesz do zamkniętych drzwi (kod: 12). W głębi znajduje się drabinka - zejdź po niej do pomieszczenia. Gdy w nim będziesz pogadaj z naukowcami. Teraz cały czas schodź drabinkami niżej. Rozglądaj się czy w pobliżu nie ma działek strażniczych. Gdy będziesz na dole to wyjdź głównym wyjściem i skieruj się do drugiego wejścia. W środku jest winda - zjedź nią na dół. W korytarzu jest pomieszczenie z naukowcami i żołnierzami. Likwiduj tylko wrogów! Następnie skieruj się schodami na wyższe piętro. Znajdziesz się przed zamkniętymi drzwiami doku (login: tech, hasło: sharkman). W ten sposób znajdziesz się w laboratorium Majestic12.

Teraz radzę uważać na wszystko co żywe i mechaniczne - Misja 10 | Solucja Deus Ex - Deus Ex - poradnik do gry

Teraz radzę uważać na wszystko co żywe i mechaniczne. Po schodach wejdź na górę i znajdź drzwi po lewej stronie. Poszukaj ciała mechanika, któremu zabierz klucz. Jeśli masz alternatywną amunicję do Assault Rifle to niszcz działka strażnicze, których jest to pełno. Jeśli nie to biegaj szybko. Znajdziesz drzwi otwierane za pomocą klucza mechanika. Szybko rozpraw się z dwoma mutantami w tym pomieszczeniu. Kiedy zejdziesz po drabince w dół będziesz musiał zabić kolejnego. Drzwi otwiera kod 5690. Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu z prądem to włącz wszczepy i biegnij do drzwi po prawej stronie. Teraz idź do pokoju po prawej - znajdziesz tam klucz. Załatw wszystko co się rusza i idź dalej do końca szybu. Znajdziesz się w korytarzu. Zejdź drabinką na dół i wejdź do windy, którą tez udasz się na dół. Tutaj korytarze mogą być zaminowane, więc lepiej uważaj. Kiedy wejdziesz do następnego pomieszczenia czeka Cię walka z wielkim pająkiem - robotem. Kiedy się z nim uporasz wejdź do windy i wjedź na górę. Most możesz uruchomić za pomocą loginu: MJ12 i hasła: skywalker. Kiedy znajdziesz komputer załoguj się do niego (login: MJ12, hasło: skywalker) i skopiuj plany UC.

Teraz udaj się na dół. Czeka Cię rozmowa z Pagem. Skieruj się szybko do łodzi. Niestety natkniesz się na Waltona Simonsa. Ciężki przeciwnik, ale trzeba go załatwić. Strzelaj w głowę. Uważaj później na płetwonurków. Musisz przepłynąć do drugiego laboratorium. Spotkasz naukowców - nie przejmuj się nimi. Drabinkami wejdź na sam dach. To wszystko - odlatuj helikopterem.