Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Priest | Klasy Age of Conan Hyborian Adventures poradnik Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Priest

Klasa lekarzy bardzo przydatnych w każdej grupie. To dzięki nim walka przeciwko zdecydowanie mocniejszym oponentom trwa dłużej niż kilka minut. Nie tylko potrafią leczyć, ale także wskrzeszać, co jest istotne podczas wypraw z dala od miejsc respawnu. W grupie można spotkać lekkie zróżnicowanie klas, bowiem występuje tutaj jedna postać, która jest hybrydą lekarza z wojownikiem. Klasa dość ciężka do opanowania, wymaga sporo pracy i bacznego obserwowania wszystkiego, co dzieje się na ekranie. Początkowo dość słaba, przez co może zrazić gracza do siebie.

Priest of Mitra

Pierwszorzędny lekarz. Posiada największą moc uzdrawiającą, natomiast dość kiepsko radzi sobie w walce bronią białą. Potrafi także wskrzeszać, jest bardzo cennym członkiem party. Początkowo gra się nim trochę trudno, dopiero później zaczyna się rozkręcać, zdobywając coraz lepsze czary, zyskując większy respekt. Mimo to jest bardzo wymagającą klasą. Należy bacznie obserwować wszystko, co dzieje się na ekranie, uważając, by nie stracić żadnego towarzysza. Potrafi sprostać większej grupie wrogów - o ile jest ona skumulowana na innych graczach, poprzez ataki typu AoE (Area of Effect), czyli działające na określonym obszarze.

W PvP sam niewiele zdziała. Co prawda potrafi się leczyć, przedłużając swój żywot, jednak bez czyjejś pomocy idzie mu dość marnie. O ile rozpocznie pierwszy atak z dystansu, jest w stanie coś zdziałać, o tyle podczas starcia z bliska odpada dość szybko. Generalnie klasa nastawiona głównie na pomoc kompanom w party. Klasa bardzo zbliżona do Tempest of Set.

ZALETY

WADY

  1. leczy zarówno sam siebie, jak i kompanów;
  2. potrafi wskrzeszać;
  3. nieodzowny w party;
  4. mnóstwo ataków typu AoE (Area of Effect).
  1. kiepski w starciach w bliskim kontakcie;
  2. bezradny przeciwko większej grupie przeciwników;
  3. bardzo ograniczony wachlarz walki na bliski dystans;
  4. dość trudna klasa, wymaga sporo wysiłku, skupienia i umiejętności szybkiego reagowania.

Tempest of Set

Drugorzędny lekarz. Potrafi leczyć oraz wskrzeszać, jest bardzo przydatny w party. Jeśli zajdzie potrzeba, jest w stanie wygrać pojedynek na bliski dystans, jednak przeciwko większej grupie nie ma szans. Jest dość trudną klasą do prowadzenia, wymaga ogromnego skupienia oraz bacznego obserwowania wszystkiego, co dzieje się na ekranie, by móc w miarę szybko reagować i leczyć swoich kompanów. Początkowo gra się nim dość trudno, przez co może trochę zrazić gracza do siebie.

W PvP jest bardzo dobrym dodatkiem do party. Sam niewiele może zdziałać, głównie przeciwko klasom z wysokim DPS lub o zdecydowanie wyższym poziomie doświadczenia. Jeżeli jednak uda mu się zaatakować pierwszemu i dobrze przygotuje dalsze ataki, ma szanse na zwycięstwo. Klasa bardzo zbliżona do Priest of Mitra.

ZALETY

WADY

  1. leczy zarówno sam siebie, jak i kompanów;
  2. potrafi wskrzeszać;
  3. bardzo przydatny w party;
  4. w trudnej sytuacji potrafi poradzić sobie w walce typu melee.
  1. bezradny przeciwko większej grupie przeciwników;
  2. słaby pancerz;
  3. dość trudna klasa, wymaga sporo wysiłku, skupienia i umiejętności szybkiego reagowania.

Bear Shaman

Najbardziej wyróżniająca się klasa z tej grupy. Szaman pełni rolę lekarza - zna podstawy leczenia i wskrzeszania - lecz nastawiony jest głównie na walkę typu melee. Bardzo zaawansowana i niesamowicie trudna postać. Dość istotnym mankamentem jest bardzo szybko ubywający pasek zdrowia, wytrzymałości oraz many, przez co gra szamanem wymaga ogromnego skupienia i ogarniania wszystkiego, co dzieje się na ekranie. Połączenie aur, walki bronią białą, ataków z dystansu i leczenia siebie pozwala mu bardzo długo wytrwać na polu bitwy.

W PvP spisuje się wyśmienicie. Połączenie w/w cech przy bardzo dobrym ich opanowaniu pozwala na sprostanie nawet najbardziej wymagającym przeciwnikom. Dobrze przygotowany atak już niemalże od początku czyni go zwycięzcą. Rozpoczęcie z daleka, osłabienie przeciwnika i wykańczanie go w walce bronią białą, w międzyczasie lecząc się, to często klucz do sukcesu.

ZALETY

WADY

  1. leczy zarówno sam siebie, jak i kompanów;
  2. potrafi wskrzeszać;
  3. wspomaga aurami zwiększającymi statystyki;
  4. wspaniale sprawdza się w party;
  5. bez trudu radzi sobie w walce typu melee;
  6. potrafi sprostać większej liczbie przeciwników.
  1. początkowo bardzo słaby, może sprawiać wiele problemów;
  2. trudna klasa, wymagająca sporo wysiłku, skupienia i umiejętności szybkiego reagowania;
  3. bardzo szybko traci zdrowie, wytrzymałość i manę.