Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry

Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Misja 5 "Ucieczka z więzienia"

Sytuacja: Potwierdzono obecność na wyspie przywódcy organizacji "Światowy Front Rewolucji", Hernanda Mendozy. Wyeliminowanie go może wprowadzić chaos i obniżyć morale w szeregach wroga.

Cel misji: Wyeliminować Hernanda Mendozę.

Pierwsze zadanie polega na znalezieniu i zniszczeniu posterunku dowodzenia . Nad głową przeleci śmigłowiec - nie przejmuj się. Zejdź na dół po drabince, którą masz po swojej prawej [#1]. Na dole zanurkuj w wodzie, dostając się do kanału, który znajdziesz za wodospadem - uważaj tylko by się nie utopić!

# 1 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 1
# 2 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 2

Na powierzchnię wypłyniesz w jakiejś jaskini [#2]. Skieruj się do otworu widocznego na drugim planie, przed tobą.

Po krótkiej podróży tunelem (po drodze wyłącz oświetlenie taktyczne) znajdziesz się w sąsiedniej grocie [#3]. Nie wchodź do strumyczka biegnącego środkiem (idąc nim robisz trochę niepotrzebnego hałasu i narażasz się na ukąszenie węża), lecz wskocz na skalną półkę po prawej, przykucnij i poruszaj się w stronę tych słonecznych promieni wpadających do jaskini przez sufit po prawej (tunel po lewej to ślepy zaułek).

# 3 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 3
# 4 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 4

Chowając się za jakąś skałą, którą znajdziesz po swojej prawej ostrzelaj dwóch gachów pluskających się w strumyczku przed tobą [#4]. Teraz dopiero wskocz do wody i ruszaj w kierunku trupów, uważając na jadowite węże pływające w strumieniu.

Dotrzesz do jakiegoś rozwidlenia [#5]. Z lewej pojawi się pojedynczy pajac - piorunem podziuraw go kulami. Poczekaj aż z prawej nadbiegnie kolejnych dwóch i im zafunduj podobny, marny los. Następnie skieruj się w lewo (po prawej jest coś w rodzaju niewielkiego podziemnego jeziorka, na którego brzegu nie znajdziesz jednak nic ciekawego). Po swojej lewej i wysoko u góry dostrzeżesz otwór - to wyjście z jaskini.

# 5 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 5
# 6 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 6

Ruszaj do niego, wspinając się na górę i wyłączając latarkę [#6]. Możesz też przykucnąć. Znajdziesz się na jakimś więziennym dziedzińcu. Nad głową przeleci ci śmigłowiec. Krużganki wokół/nad dziedzińcem patroluje dwóch niedobruchów, jeśli jednak kucasz i nie przyciągasz ich wzroku snopem światła z latarki, to nie powinni cię zauważyć. Poszukaj drabinki prowadzącej na górę (na krużganki) - będziesz ją miał w rogu dziedzińca, na prawo i wprost od wyjścia z jaskini - i wespnij się po niej wyżej.

Szybko rozejrzyj się za dwoma wspomnianymi wcześniej zbirami (powinni szwendać się po twojej prawej) i rozwal obu [#7]. W pomieszczeniu z lewej znajdziesz kilka fantów leżących na stole w rogu. Zabierz je i ruszaj krużgankiem w prawo, obchodząc dziedziniec dookoła. Schodami, które znajdziesz z lewej wejdź na górę, ale ostrożnie.

# 7 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 8

Proponuję nie wchodzić do pomieszczenia, które znajduje się u szczytu schodów, ale "strejfując" (tzn. chodząc na boki) w wejściu do niego, rozwalać z karabinka i granatami ręcznymi terrorystów kryjących się w środku, za stołami [#8]. Uważaj jednak na granaty ręczne, które najpewniej będą oni rzucać w twoim kierunku - wycofuj się wówczas, schodząc nawet "rakiem" po schodach na dół. Pamiętaj, iż przeciwników ukrytych za przewróconymi stołami możesz wykończyć dziurawiąc te wątpliwe osłony kulami.

Kiedy już wykończysz najemników Mendozy (powinno ich być przynajmniej trzech) wejdź wreszcie do pomieszczenia [#9]. Na stole znowu znajdziesz trochę ekwipunku - zabierz, czego potrzebujesz, a potem ruszaj prosto, do jaśniejącego w oddali wyjścia, kolejnymi schodami wchodząc wyżej.

# 9 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 10

Dotrzesz do jakiegoś podwórza, za którym stoi spory budynek (administracyjny) - to najprawdopodobniej posterunek dowodzenia, którego szukałeś. Nie wychodź jednak na zewnątrz lecz wychylając się/wysuwając w lewo zza futryny wyjścia zdejmij trzech niedobruchów na piętrze tegoż budynku: najpierw jednego za szybą/oknem po lewej, potem drugiego w wyrwie w ścianie bardziej na prawo [#10] i ostatniego znowu po lewej, za oknem.

Z budynku wybiegnie (wyjściem, które widać na wprost) cała banda niedobruchów, może nawet w kilku grupkach [#11]. Cały czas przesuwając się w wyjściu (czyli nie wychodząc na podwórze) zdejmuj ich po kolei - granaty ręczne z całą pewnością ci się teraz przydadzą. Gdy już upewniłeś się, że wykończyłeś wszystkich bandziorów wyjdź na zewnątrz i ruszaj przez podwórze do budynku (administracyjnego), z którego wybiegali. Wychodząc zna zewnątrz zauważ schodki po prawej i znajdujące się za nimi (wyżej) jakieś drzwi, póki co zamknięte.

# 11 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 - Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - poradnik do gry
# 12

Przed wejściem do budynku administracyjnego zmień magazynek w swojej pukawce na pełny, włącz oświetlenie bojowe i wtargnij do środka obracając się w drzwiach w prawo [#12]. Piorunem rozwal dwóch gości w środku, trzeci może wbiec wejściem po lewej w rogu pomieszczenia gdy ruszysz w jego kierunku. Gdy wykończysz wszystkich idź dalej, do wejścia którym wbiegł ostatni pechowiec.