Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 Devil May Cry 4 poradnik, solucja

Search the Fortuna Castle

Second Mining Area

1 - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Biegnij korytarzem, niszcząc Scarecrowy, a na rozwidleniu skręć w lewo - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Biegnij korytarzem, niszcząc Scarecrowy, a na rozwidleniu skręć w lewo. Rozbij ścianę i zniszcz statuę z red orbów. Dotrzesz do jeziora - wejdź po ścianie, korzystając z błękitnych punktów i harpuna. W okolicy znajdują się dwa blue orby. Pierwszy jest ponad miejscem, gdzie w powietrzu unosi się red orb. By go zdobyć, nie posiadając umiejętności air hike, musisz wskoczyć na platformę po lewej, następnie odbić się kick jumpem w lewo. Użyj dwukrotnie harpuna - przy drugim punkcie odbij się od ściany po prawej, w ten sposób będziesz już dostatecznie wysoko, by zaczepić się o kolejne punkty. Trzymaj wychylony lewy analog w lewo po ostatnim punkcie. Drugi z orbów znajduje się na półce naprzeciwko przejścia widocznego na drugim obrazku - ale wykonanie przeskoku nad przepaścią jest bardzo trudne dla Nero, dlatego lepiej zrobić to Dantem. Zaraz po drugiej walce ze Scarecrowami wejdź w korytarz i skręć w lewą odnogę, by wziąć vital Star S. Zniszcz barierę i przejdź do kolejnej lokacji.

Fortuna Castle Gate

2 - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Zaraz po wejściu z klifu po lewej stronie weź red orba - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Zaraz po wejściu z klifu po lewej stronie weź red orba. W tej lokacji napotkasz nowych przeciwników - Frostów. Nie są specjalnie trudni, choć ciężko ich wyrzucać w powietrze, ale za to łatwo się ich chwyta. Jeśli stracisz za dużo energii, to w słupach znajdziesz uzupełnienie.

Grand Hall/Large Hall/Dining Room

3 - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Zaraz po wejściu do zamku znajdziesz się w dużej komnacie - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Zaraz po wejściu do zamku znajdziesz się w dużej komnacie. Porozbijaj umeblowanie i przejdź przez drzwi po prawej (wschód). W korytarzu zniszcz Scarecrowy i wejdź do jadalni. Rozbij zastawę, weź orby i wróć na korytarz. Idź teraz prosto korytarzem - w ten sposób dotrzesz na wschód od Grand Hall. Wejdź do Torture Chamber.

Torture Chamber

4 - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Oczyść pomieszczenie z wrogów i wejdź po schodach na górę - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Oczyść pomieszczenie z wrogów i wejdź po schodach na górę. Na piętrze musisz przemieszczać się przy pomocy harpuna. Znikające punkty nie będą Ci w tym pomagać, dlatego musisz wyczuć, kiedy użyć harpuna. W razie upadku będziesz musiał walczyć ponownie.

Grand Hall/Central Courtyard

5 - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Możesz iść tylko w jednym kierunku, więc gdy dotrzesz do drzwi, przejdź przez nie - [Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Możesz iść tylko w jednym kierunku, więc gdy dotrzesz do drzwi, przejdź przez nie. Zostaniesz zaatakowany przez Frosty. Wykończ je tak jak ostatnio. W pomieszczeniu Foris Falls znajdziesz Vital Star S (nad słupem - by ją zdobyć wykonaj kick jump). Wróć przez wrota po wschodniej stronie, przejdź przez Central Courtyard, zabij frosty i wróć do Grand Hall. Podejdź do świecącego na błękitno urządzenia i uderz w nie kilkakrotnie. Bariera zniknie, a Nero będzie mógł przemieszczać się po zamku bez przeszkód. Za lustrem po wschodniej stronie jest blue orb fragment. Przejdź przez drzwi na wschodzie do Gallery. Zniszcz tu wszystko, co da się zniszczyć i wejdź do Library. Zostaniesz zaatakowany przez Bianco Angelos. Wyrzucaj ich często w powietrze i ciskaj o podłogę. W razie problemów porozbijaj wazy i zbierz energię - po wszystkim weź Anima Mercury z postumentu i wyjdź z pomieszczenia.