Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 Devil May Cry 4 poradnik, solucja

Ascension Chamber/Meeting Room

1 - [Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Potrenuj walkę Dantem i wyjdź w stronę Meeting Room - [Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Potrenuj walkę Dantem i wyjdź w stronę Meeting Room. Napotkasz tu mocniejszą wersję Scarecrowów, gdy się z nimi uporasz, przejdź do Experiment Disposal.

Experiment Disposal/Security Corridor

2 - [Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Zjedź windą - [Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Zjedź windą. Włączy się alarm i od tej chwili masz 10 min., by opuścić to miejsce. Wskocz w czeluść i weź z dna gold orba, Uruchom urządzenie i wejdź do windy. Zniszcz dwa Frosty (możesz użyć stylu Rebellion). Na górze po lewej zniszcz statuę z red orbów. Zaraz po przejściu do następnego pomieszczenia spadniesz na sam dół. Weź Key of Cronus i wskocz po ostrzach na samą górę, po czym wyjdź. Znów musisz przechytrzyć lasery, spowolnij więc czas i przeskocz je, starając się stracić jak najmniej energii.

Grand Hall

3 - [Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry
Zaraz po wejściu do Grand Hall stoczysz walkę z rycerzami - [Mission 12] A New Beginning | Devil May Cry 4 - Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Zaraz po wejściu do Grand Hall stoczysz walkę z rycerzami. Nie będzie łatwo, ale sprawę powinien ułatwić Ci styl Swordmaster. Nim opuścisz twierdzę, możesz udać się do pomieszczenia The Gauntlet i użyć urządzenia do sprawdzenia walki (ranking B stylem Rebellion). Wyjdź z zamku i przejdź przez most.