Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Over and Out | Analiza map | Battlefield Bad Company poradnik Battlefield: Bad Company

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Over and Out

Jest to mapa typowo miejska - Over and Out | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Konstrukcja mapy

Jest to mapa typowo miejska. Można podzielić ją na dwa obszary. Pierwszy to miasteczko położone nad rzeką. Drugi natomiast to ruiny, las i centrum komunikacyjne. Na terenie tychże miejsc - jak wynika ze zdjęcia powyżej - znajdują się dwie pary skrzyń ze złotem.

Miasto stoi na wyjątkowo płaskim terenie, w odróżnieniu od ruin i lasu. Rolę punktów widokowych pełnią tutaj budynki. Najważniejszą są dwa stojące obok siebie, położone na tym brzegu rzeki, z którego nadchodzą napastnicy. Obie drużyny mogą z nich czerpać korzyści, albowiem świetnie widać z nich całe otoczenie. To umożliwia nie tylko prowadzenie ostrzału, ale i wzywanie nalotów.

Znajdujący się na rzece most właściwie nie ma znaczenia taktycznego - nikt z niego nie korzysta w obawie przed ogniem wroga, a napastnicy nie mają tutaj pojazdów, zatem nic po nim nigdy nie przejeżdża - Over and Out | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Znajdujący się na rzece most właściwie nie ma znaczenia taktycznego - nikt z niego nie korzysta w obawie przed ogniem wroga, a napastnicy nie mają tutaj pojazdów, zatem nic po nim nigdy nie przejeżdża.

Obie skrzynki w pierwszej parze wystawiają się na ogień wroga po skruszeniu otaczających je ścian. Inaczej jest w przypadku drugiej pary. Tam skrzynki otoczone są niezniszczalnymi ruinami, a wszystko umieszczone jest na wyjątkowo stromym wzniesieniu. Najlepiej atakować je - paradoksalnie - od strony lasu, tam gdzie jest najbardziej stromo. Atak od strony głównej drogi może być fatalny w skutkach, bowiem znajdują się przy niej dwa karabiny maszynowe na stojakach.

W ostatnim etapie dochodzą do głosu snajperzy. Dach centrum komunikacyjnego (włącznie z kopułą radaru) to dla nich całkiem dobry punkt widokowy. Skrzynki są tutaj dość trudnym orzechem do zgryzienia. Ciężko do nich podejść z wyrzutniami rakiet, a jedna z nich na dodatek znajduje się pod ziemią, tak że instalacja ładunku jest najrozsądniejszym wyjściem.

Najczęściej stosowane manewry

Obie drużyny w pierwszej kolejności starają się zająć dwa strategiczne budynki przy rzece. Ponadto w interesie napastników leży zburzenie wszystkich ścian otaczających złoto pierwszej pary - to umożliwia żołnierzom klasy Demolition niszczenie skrzyń. Często jest tak, że warto (nawet nie widząc skrzyni) wycelować w trójkąt, odpalić pocisk i patrzeć, czy skrzynka traci energię.

Choć snajperzy i w mieście, i przy ruinach są wypierani przez klasy Assault i Support, ich detektory ruchu MTN-55 niesamowicie ułatwiają pracę obrońcom - Over and Out | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Choć snajperzy i w mieście, i przy ruinach są wypierani przez klasy Assault i Support, ich detektory ruchu MTN-55 niesamowicie ułatwiają pracę obrońcom. Dobrze jest, gdy w drużynie gra jeden lub dwóch graczy zajmujących się wyszukiwaniem przeciwników.

W ostatniej fazie rozgrywki obrońcy mają do dyspozycji lekki czołg. Przeważnie nie powinien on opuszczać bazy, a chronić skrzynki przed nadchodzącą piechotą wroga.