Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

VII: Świątynia Nyalee | Baldur's Gate II Tron Bhaala poradnik Baldur's Gate II: Tron Bhaala

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Na początku jest chwila spokoju, zacznie się dopiero, gdy ruszysz na zachód - VII: Świątynia Nyalee | Baldurs Gate II Tron Bhaala - Baldurs Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

Na początku jest chwila spokoju, zacznie się dopiero, gdy ruszysz na zachód.

Zanim to zrobisz zabezpiecz się jak to tylko możliwe przed nieumarłymi, ale wyłącznie czarami o długim działaniu, bo krótkie (np. 4 rundowa odporność na wyssanie poziomu) zejdą przed walką.

1. Tu się pojawiasz i przygotowujesz przed niebezpieczną młócką.

2. Najpierw jest dialog z upiorem, który podaje się za Goriona i ewentualnie jeszcze z upiorem który podaje się za zmarłego kuzyna członka twej drużyny. Nieumarli posuwają się do insynuacji, ale najgorsze jest to, że niezależnie od odpowiedzi Władca Upiorów wrzuca ci w środek szyku z 10 bydlaków typu bagienny upiornik, wampiryczna mgła, cień biesa itp. Polecą na ciebie czary "chaos", "Przerażenie" i to bez możliwości rzutu obronnego... o wyssaniu poziomów nie wspomnę. Nie działa odpędzanie nieumarłych.

Pewnym rozwiązaniem zdają się być kapłańskie 7 i 6 kręgowe Święte słowa, promienie słońca, fałszywe świty. U maga - ograniczone życzenie i poprzez życzenia wielokrotnego użytku ochrona przed nieumarłymi.

3. Na parterze zrujnowanej świątyni Bhaala wita cię komitet eksperymentalny: mag, kapłan, paru wojowników i zabójca - a wszystko szkielety. Nie lekceważ ich i nie pozwól nasumować żywiołaków, a wszystko pójdzie dobrze.

W lewym górnym rogu znajduje się pojemnik z łzą nimfy.

4. Jak tylko na półpiętrze pojawi się protagonista, rozpocznie się dialog z Nyalee - wiedźmą, która wychowała Yaga-Shurę i nauczyła go jak stać się nieśmiertelnym: wystarczy, że wyjmie się własne serce i umieści w wiecznym ogniu. Tak zrobił olbrzym, a narząd ukrył w swoim siedziszczu w Maszerujących Górach, przy okazji kradnąc też serce Nyalee. Wiedźma prosi o przyniesienie obu, w zamian obiecując pozbawić Yaga-Shurę odporności. Nie ma innego sposobu na pchnięcie scenariusza dalej, niż przystać na propozycję wiedźmy.

Po przyniesieniu serc (20000XP), wiedźma nagle przypomina sobie co to miłość i atakuje cię w rozpaczliwej próbie obrony Yaga-Shury. Przyzywa pokraczne kopce, nimfy, pająki, rzuca parę czarów druidycznych - nic specjalnego.

5. W świątyni mogą pałętać się jeszcze bandy nieumarłych typu 5 mumii, czy coś w tym stylu - nic specjalnego.