Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Saperom (1) wzmocnionym przynajmniej jednym sanitariuszem (2), celowniczym kaemu PK i granatnika RPG-7 (3) każ zająć pozycje pośród skałek (4), w miejscu [mapa 2C ]. Drugi oddział (5) ze snajperem i kolejnym sanitariuszem lub kilkoma niech biegnie dalej - do punktu [mapa 2B ]. Oczywiście oba oddziały (1 i 5) są dosyć liczne, liczniejsze niż na obrazku [#5]...

# 5 - Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 5
# 6 - Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 6

Po dotarciu do punktu [mapa 2B ] rozpraw się z ewentualnymi niedobitkami wroga, a potem błyskawicznie zorganizuj w tym miejscu obronę [#6]. Ze skrzynek amunicyjnych (1) leżących przy urwisku możesz w każdej chwili pobrać amunicję - pamiętaj o tym, gdy będziesz odpierał kolejne fale brodatych nacierających z dwu kierunków (2 i 3), oznaczonych na mojej [mapie czerwonymi strzałkami ]. Radiooperatora (4) i medyka bądź kilku (5) trzymaj bardziej z tyłu, bo są najważniejsi w oddziale. Strzelec wyborowy powinien zaś zająć pozycję gdzieś bliżej wąwozu, który masz za plecami, by w razie potrzeby ostrzelać jego drugi skraj. W pobliżu powinien się znajdować porzucony moździerz (6) - obsadź go jednym z żołnierzy. Niestety "rury" nie da się przenieść w inne miejsce więc najprawdopodobniej będziesz musiał wysłać kilku żołnierzy za skałki (7), by chronili stanowisko moździerza przed atakiem z tego kierunku (3).

Podobnie będzie zapewne wyglądać Twoja obrona w punkcie [mapa 2A ] [#7]. Odpieraj bojowników nacierających z dwu kierunków (1 i 2), również wskazanych na mojej [mapie czerwonymi strzałkami ]. Jeżeli któremuś z sołdatów kończy się amunicja, szukaj jej w skrzynkach (3). Sanitariusza (4) i radiooperatora (5) trzymaj z tyłu (6), w pobliżu powinien też przykucnąć snajper, by obserwować także drugi skraj urwiska, za Twoimi plecami. Być może gdzieś w miejscu (7) dobrze byłoby postawić BWP-2 (8), którym proponowałem wesprzeć broniących się tu żołnierzy (9). Stojąc w tym punkcie (7), wóz bojowy (8) będzie mógł prowadzić ogień do brodatych pchających się z kierunków (1 i 2), jak i przywalić - w razie zaistnienia takiej konieczności - w przeciwległy skraj wąwozu (za Twoimi plecami). Obróć go jednak przednim pancerzem do bojowników (1 i 2).

# 7 - Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 8

W miejscu [mapa 2A ] saperzy (1) chowający się pośród skałek (2) odpierają duszmanów, pchających się co pewien czas wąskim przejściem (3) [#8]. W tym czasie kolejne ciężarówki (4) radzieckiego konwoju, liczącego co najmniej kilkanaście pojazdów, który niedawno wjechał na planszę na zachodzie [mapa K], powinny przemykać drogą, kierując się do jej wylotu na wschodzie (czyli po prawej). Bez BWP-2 (5) korkującego tę drogę ruch ciężarówek (4) radzieckiej kolumny powinien odbywać się dosyć sprawnie.

Odrzucając do tyłu mudżahedinów, starających się dostać na skraj wąwozu, by z niego ostrzelać poruszające się dołem ciężarówki (1), pamiętaj o możliwości wezwania wsparcia, gdyby - odpukać - któryś z radzieckich oddziałów w miejscach [mapa 2A i 2B ] został wybity co do nogi [#9]. Musisz bowiem za wszelką cenę bronić konwoju [mapa K], nie dopuszczając do tego, by brodaci zniszczyli chociaż jeden samochód . W swojej grze zmuszony byłem poprosić o (kilkakrotny) ostrzał rakietowy "katiusz" (2) skraju wąwozu (3) w miejscu [mapa 2A ]. Wcześnie korzystałem też oczywiście ze wsparcia haubic. Jeżeli na drugim brzegu wąwozu pojawią się "duchy", możesz również spróbować ostrzelać ich kilkoma żołnierzami z przeciwległego skraju (4). Jeśli nawet nikogo nie zdejmiesz, to jest prawdopodobne, że skupisz na sobie uwagę tych wrogów (3) i nie będą oni strzelać do przejeżdżających dołem radzieckich ciężarówek (1).

# 9 - Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 9 - Kolumna (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 10

Wytrzymaj na pozycjach, ile się da, a w końcu dane Ci będzie ponownie usłyszeć radziecki hymn i zobaczyć komunikat obwieszczający szczęśliwe zakończenie tego scenariusza (1), mimo że pewnie jeszcze nie wszystkie ciężarówki (2) przejechały przez wąwóz poniżej [#10].