Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Przebijając się kolumną pojazdów (2) do brodu na rzece (1), warto puścić przodem kilku piechurów (3), by wykryli i zneutralizowali zasadzki (4 i 5) bojowników [#7]. Albo przynajmniej związali mudżahedinów walką, dopóki z odsieczą nie przyjdzie BWP-2 (6) lub Szyłka. Pamiętaj jednak, że BWP-2 (6) wiezie geologów i jeśli wyleci w powietrze trafiony rakietą, to jajogłowi też przeniosą się do innego wymiaru - duchowego...

# 7 - Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 8

Po przekroczeniu rzeki i w drodze do osady (1) będziesz musiał wyjść zwycięsko z kolejnych zasadzek brodatych [mapa 3 i 4 ]. Pojazd (2), w którym wieziesz cennego Chochoła, niech porusza się na lewo od drogi i jak najdalej od niej [#8]. Jeśli trzeba, spiesz z BWP-2 (3) nawet geologów uzbrojonych w kałasze i ukryj ich pośród skał (4), by pomogli radzieckim żołnierzom (5) uporać się z zagrożeniem ze strony bojowników (6). Piechotą poruszaj się od jednej osłony do drugiej (7 i 8) i wspieraj walczących wozem bojowym (3). Jeśli nie wyrwiesz się jajogłowymi nadto do przodu i zadbasz, by zawsze mieli osłonę, to nie powinno ich zbyt wielu paść w drodze do wsi (1). Tuż przed nią staw czoła jeszcze jednej zasadzce duszmanów (9).

Kiedy w końcu dotrzesz do wsi, będziesz musiał zająć w tej osadzie pozycje obronne i odeprzeć ewentualne ataki wroga, dbając jednocześnie, by przynajmniej jeden geolog pozostał przy życiu [mapa 4 ]. Mudżahedini znowu będą prowadzić natarcie w kilku falach z południa [czerwone strzałki na mojej mapie]. Obsadź więc swoimi ludźmi południowy skraj wsi [#9]. Sugeruję jednak nie ładować żołnierzy do budynków, bo szybko w nich zginą, kiedy chałupy ostrzelane rakietami przez "duchy" zawalą się im na głowy. Zamiast tego pochowaj ludzi za murkami (1), które masz na obrzeżach wsi [#9]. Jedynie strzelca wyborowego możesz umieścić na którymś z dachów (2). BWP-2 (3) postaw na drodze biegnącej do wsi, między budynkami, tak by osłaniały one wrażliwe boki tego wozu bojowego. Mudżahedinów atakujących z południa, najpierw z lewej (4), potem z prawej (drogą) (5), potraktuj ostrzałem haubic (6) i zbombarduj lotnictwem. Ja, wymagających specjalnej troski geologów i Chochoła, wycofałem na północny wschód od osady - jajogłowi nie mieli już amunicji do swoich karabinków i nie widziałem większego sensu w stawianiu nimi oporu uzbrojonym po zęby nieprzyjaciołom. Zresztą, w BWP-2 (3) też skończyły się już pociski do armatki (7)... Wprawdzie przed wsią stoi jakiś autobusik (8), ale amunicji w nim się raczej nie znajdzie.

# 9 - Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 10

Na kolejnym obrazku [#10] widać geologów (1) i Chochoła (2) oczekujących pośród skałek (na wzniesieniu na północny wschód od osady (3)) przylotu radzieckiego śmigłowca (4). Ten zjawi się (wspaniały to widok!), gdy odeprzesz 2-3 ataki mudżahedinów na wieś (3). Geologów i Chochoła nie możesz niestety załadować na pokład śmigłowca, kiedy ten w końcu wyląduje przed nimi (5), za to z helikoptera zacznie wyładowywać się oddział radzieckiej piechoty. Od razu kieruj tych żołnierzy do wsi (3) poniżej, by wzięli udział w walkach. A śmigłowiec (4) chwilę później zostanie zniszczony na lądowisku (5) przez mudżahediński granat moździerzowy.

Przybyłe posiłki (1) ustawiaj pod murkiem (2) otaczającym wieś i pośród skałek (3). Niedobruchów (4), którzy już pewnie zdołali wtargnąć do osady, potraktuj ostrzałem haubic (5) - gra powinna przydzielić Ci jakieś dodatkowe wsparcie artyleryjskie [#11]. Twoim zadaniem jest w tej chwili przeprowadzić kontratak, znaleźć i unieszkodliwić moździerze nieprzyjaciela [mapa 5 i M2 ], a także zlikwidować wroga w najbliższej okolicy osady . Moździerze [mapa M1 ] w pobliżu osady od dawna powinieneś mieć już z głowy, bowiem wcześniej zrzuciłeś na nie bomby (patrz obrazek #6). Do wyeliminowania pozostaje więc sekcja moździerzy [mapa M2 ] daleko na południe od wsi (6). Poczekaj, aż haubice (5) do spółki z nowo przybyłymi żołnierzami (1) zrobią porządek z bojownikami (4) we wsi i rusz przez tę ostatnią na południe (6). Oczywiście w bój poślij sołdatów, których przed chwilą otrzymałeś. Poruszaj się biegiem (7), by nie pozostawać zbyt długo pod ostrzałem moździerzy, jednocześnie atakując (8) wszystkich wrogów w zasięgu wzroku Twoich ludzi.

# 11 - Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 6 - Platforma (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 12

Zasuwając na południe (1), nie powinieneś już napotkać większego oporu. Gdy dotrzesz oddziałem (2) do pozycji dwu wrażych moździerzy (3), rozdziel drużynę (2) na mniejsze grupki (4) - by granat moździerzowy, który przez przypadek może spaść gdzieś blisko (5), nie zdmuchnął Ci za jednym zamachem wszystkich ludzi - i zajmij pozycje za skałami [#12]. Wykończ obsady mudżahedińskich sekcji (3) ogniem karabinków bądź znowu skorzystaj ze wsparcia haubic (6). Kiedy skończysz z tym nieprzyjacielem, misja powinna zakończyć się odegraniem radzieckiego hymnu.