Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Podnieś zbroję (Coat of mail) oraz kuszę pozbawioną cięciwy (Crossbow without bow string). Obejrzyj pokazane na screenie i znajdujące się po prawej stronie tarcze. W Twoim dzienniku pojawi się nowy raport - tarcza Pelor (Pelor). Twoim zadaniem jest odszukanie tarczy, o której wielokrotnie wspominano w zdobywanych do tej pory dokumentach.

Rozwiązanie tej zagadki wymaga dogłębnego zaznajomienia się z posiadanymi dokumentami - Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Rozwiązanie tej zagadki wymaga dogłębnego zaznajomienia się z posiadanymi dokumentami. Tarcza, której szukasz znajduje się w środku, dlatego też wyłącznie na niej powinieneś się skupić. Pierwszy krok zakłada zwrócenie do siebie dwu półksiężyców znajdujących się w środkowej części tarczy. W tym celu klikaj na nich tak długo, aż ustawią się w poprawnej pozycji. Końcowe dzieło zostało pokazane na screenie.

Drugi krok związany jest z koniecznością obracania pokazanego na screenie zewnętrznego okręgu - Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Drugi krok związany jest z koniecznością obracania pokazanego na screenie zewnętrznego okręgu. Czynność tę musisz wykonać 12 razy. Na koniec zainteresuj się wewnętrznym okręgiem, składającym się z grotów strzał. W tym wypadku należy dokonać trzech obrotów. Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, zostaniesz nagrodzony legendarną tarczą Pelor (Pelor, legendary shield).

Możesz już zawrócić w lewo - Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Możesz już zawrócić w lewo. Wybierz z inwentarza wazę wypełnioną krwią i użyj jej na drzwiach prowadzących do sypialni wampirzycy. Zostaniesz nagrodzony ciekawym filmem przerywnikowym, w trakcie trwania którego Van Helsing pozbędzie się potwora (screen). Wejdź do niepilnowanej już sypialni.

Obejrzyj ciało mężczyzny, na którym pożywiała się zapewne unicestwiona wampirzyca - Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Obejrzyj ciało mężczyzny, na którym pożywiała się zapewne unicestwiona wampirzyca. Podnieś znajdujący się obok dzbanek z tłustą substancją (Grease pot). Zainteresuj się teraz dolną trumną. Po wysłuchaniu komentarza Van Helsinga użyj siekiery, by zniszczyć trumnę. W środku odnajdziesz księgę De Vermis Mysteris (De Vermis Mysteris - Mysteries of the Worm) oraz klucz (Key). Koniecznie zapoznaj się z zawartością księgi, gdyż zawiera ona informacje na temat sposobu pokonania księcia ciemności.

W analogiczny sposób, czyli używając siekiery, zniszcz drugą trumnę - Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

W analogiczny sposób, czyli używając siekiery, zniszcz drugą trumnę. Tym razem w środku odnajdziesz tylko jeden przedmiot, a mianowicie obraz Jady (Jada Dahmer), czyli wampirzycy zanim przemieniona została w wampira. Wybierz z inwentarza bełt do kuszy (Arrow for crossbow) i użyj go w pokazanym na screenie miejscu. Otrzymaną w ten sposób strunę mandoliny połącz z kuszą, dzięki czemu już za kilka minut będziesz mógł skorzystać z tej broni.

1 - Zamek Draculi (cz.6) | Transylwania | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry