Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

eXperience112 - poradnik do gry

eXperience112 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2) | Zadanie 02 | eXperience112 poradnik eXperience112

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Teraz możesz wejść w profil profesora - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Teraz możesz wejść w profil profesora. W zakładce po lewej wpisz u góry jego login oraz hasło (tak, jak to robiłeś poprzednio) i zatwierdź je. Kliknij zdjęcie profesora w Pracownikach i spójrz na kod do robota (na samym dole listy). To 521AG18 . Kliknij robota na mapce i wpisz kod w okienku, które wyświetli się w centrum ekranu. Pojawi się nowe okienko, czyli panel sterowania robotem.

Robot automatycznie pojedzie do śluzy - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Robot automatycznie pojedzie do śluzy. Śluza obróci się i wyjście z niej znajdzie się na wprost prosektorium (UD11), w którym Lea widziała ciało Zeitfela. Włącz środkową lewą kamerę w tym pokoju i ustaw widok z niej tak, by mieć podgląd na mężczyznę, leżącą na stole kartę i poczynania robota, którego zaraz tam poślesz. Włącz kamerę w śluzie (zamiast kamery na robocie), by go dobrze widzieć. Robot powinien stać w śluzie tak, by jego kółka ułożone były równolegle do białych linii na podłodze pomieszczenia. Tym torem będzie się poruszał. Jeśli stoi troszkę krzywo, skręć mu koła lewą (skręt w lewo) lub prawą (skręt w prawo) strzałką widoczną w dużym kółku na panelu sterowania robotem.

Przód robota znajduje się z tej strony co jego uniesione do góry ramię - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Przód robota znajduje się z tej strony co jego uniesione do góry ramię. Ramienia na razie nie ruszaj, tylko poślij robota naprzód, klikając raz za razem górną strzałkę w dużym kółku. Maszyna wyjedzie ze śluzy i pojawi się w pomieszczeniu, w którym jest Zeitfel. Nie trzeba przysuwać jej zbyt blisko do stołu (cały czas tylko górną strzałką). Ręka robota jest magnetyczna i przyciągnie magnetyczną kartę nawet z pewnej odległości.

Teraz opuść ramię robota, klikając i przeciągając pomarańczowy wskaźnik w małym dolnym kółku (Silnik B) na dół (godzina 6). Robot ustawi ramię pod kątem prostym do swego korpusu. Jeśli podjechał za blisko i ramię nie może się do końca opuścić, bo opiera się o blat stołu, wycofaj go (dolną strzałką w dużym kółku) ewentualnie zmień kąt nachylenia samej dłoni robota, żeby była zwrócona w stronę blatu (Silnik A) lubspróbuj przechwycić kartę z tej pozycji.

W tym celu kliknij w centrum dużego kółka (magnetyczne ramię), a ręka robota przyciągnie kartę ze stołu. (Jeśli przemieszczałeś go w pomieszczeniu z kartą na boki, ustaw jego kółka prostopadle do stołu, tak by mógł bez problemu przyciągnąć kartę i wjechać z powrotem do śluzy).

Teraz podnieś ramię robota do góry, klikając i przeciągając pomarańczowy wskaźnik w dolnym kółku (Silnik B) z dołu do góry (godzina 12) - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Teraz podnieś ramię robota do góry, klikając i przeciągając pomarańczowy wskaźnik w dolnym kółku (Silnik B) z dołu do góry (godzina 12). I możesz wycofać maszynę, klikają dolną strzałkę (wstecz) w dużym kółku okienka sterowania robotem. Jeśli nie przemieszczałeś go w pomieszczeniu z Zeitfelem na boki, robot jak po maśle wjedzie z powrotem do śluzy. Wprowadź go na środek posadzki, pilnując, by kółka były równolegle do linii (w razie potrzeb skoryguj je bocznym strzałkami w dużym kółku). Robot automatycznie okręci się wokół własnej osi, ustawiając się przodem w stronę wyjścia ze śluzy, które w wyniku obrotu śluzy za chwilę pojawi się po prawej. I po chwili maszyna powróci do Lei.

Dziewczyna wyjmie kartę magnetyczną z ręki robota i podejdzie do wiszącego na ścianie terminala, by odznaczyć wykonanie zadania 02A. Następnie pomaszeruje w prawo (nie musisz jej prowadzić, ale możesz śledzić jej kroki, włączając kolejne kamery) przez UD08 na korytarz w okolice przejścia do UD13/UD20. Zainstaluje kartę w drzwiach, podniesie wajchę i uda się do drugiego sektora statku, czyli do Laboratorium Doświadczalnej Etologii Porównawczej.