Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

eXperience112 - poradnik do gry

eXperience112 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 poradnik eXperience112

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Zadanie 02A: Zdobycie karty magnetycznej

Co prawda mgła, która snuje się w dole pomieszczeń, to właśnie opary substancji niezbędnej dziewczynie, ale są one zbyt skoncentrowane i w takim stężeniu śmiertelne - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Co prawda mgła, która snuje się w dole pomieszczeń, to właśnie opary substancji niezbędnej dziewczynie, ale są one zbyt skoncentrowane i w takim stężeniu śmiertelne. Tak więc Lea nadal potrzebuje dostać się do komory inhalacji. Zatem prowadź ją w górę mapki, aż dotrze pod znajdujący się w okolicy przejścia do UD13/UD20 obiekt (u góry po prawej). Właśnie obok niego mieszczą się drzwi, na otwarciu których tak zależy kobiecie. A do tego potrzebna jej karta profesora Zeitfela.

W tej sytuacji otwórz drzwi w pomieszczeniu po lewej, znajdujące się tuż przy tych, przy których stoi Lea - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

W tej sytuacji otwórz drzwi w pomieszczeniu po lewej, znajdujące się tuż przy tych, przy których stoi Lea. Kobieta wejdzie do sali (UD08) z dużą ilością sprzętu elektronicznego i poprosi o zapalenie światła. Kliknij więc jedyną widoczną w tym pokoju lampę. Jednak jest z nią jakiś problem, bowiem natychmiast zgaśnie. Włącz zatem Jasność w menu kamery, by lepiej zorientować się w sytuacji. Żeby przeprowadzić Leę przez to ciemne pomieszczenie, aktywuj kolejno znajdujące się tam urządzenia [1 , 2 , 3 , 4 , 5 ] (trójkątne obiekty na mapce). Będą dawać trochę światła i dziewczyna będzie kierować się od jednego z nich do drugiego. Tak doprowadź ją pod drzwi do UD10, sali, w której znajduje się śluza. Drugim sposobem jest kliknięcie od razu na drzwi do UD12 [X] (gabinet Zeitfela), a Lea nie bacząc na ciemności pomaszeruje pod pierwsze z wejść jak po sznurku.

Teraz spróbuj otworzyć drzwi, przy których kobieta stoi - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Teraz spróbuj otworzyć drzwi, przy których kobieta stoi. Okaże się, że potrzebny jest kod. Lea podpowie, jak zalogować się do systemu pod jej profilem. Przywołaj pasek z lewej strony ekranu. W górnej rubryce Użytkownik (Username) wpisz: L.NICHOLS (bez spacji i małymi literami), w tej poniżej Hasło (Edehn Password) , słowo które podała Ci dziewczyna, czyli: EURYTHMIA . Kliknij Zatwierdź (Validate) pod spodem.

Następnie wejdź w jedną z nowych zakładek, które pojawiły się po lewej, a konkretnie: Pracownicy (Collaborators) - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Następnie wejdź w jedną z nowych zakładek, które pojawiły się po lewej, a konkretnie: Pracownicy (Collaborators) . Zobaczysz fotki wszystkich naukowców (aktywna tylko Lea - w centrum). Kliknij zdjęcie dziewczyny i rzuć okiem na Kod dostępu (Access Codes) do drzwi UD08/UD10 (ostatnia linijka). Zapamiętaj: 251803 . Zauważ, że na pasku po lewej (pod Pracownikami) dostępna jest też zakładka Pliki (Files) . Znajdziesz w niej Katalog Wspólny (Shared File) , Katalog Osobisty (Personal File) i Katalog Chroniony (Sensitive File - dostanie się do którego wymaga kodu). Warto je przejrzeć (i robić to przy każdym następnym wprowadzonym do systemu nazwisku), szczególnie Katalogi Osobisty i Chroniony , których zawartość w większości wypadków jest inna dla każdego z pracowników oraz kolejną zakładkę (pod Plikami) - Poczta (Mail) .

Ponownie spróbuj (mapka) otworzyć drzwi, pod którymi czeka Lea. Wyświetli się okienko do wpisania właśnie poznanego kodu. Zrób to i zatwierdź go (Enter).

Kobieta wejdzie do środka - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Kobieta wejdzie do środka. Skieruj ją od razu do UD12 (w lewo), otwierając drzwi (a jeśli odemknąłeś je wcześniej, zapal w tym pomieszczeniu lampę). To gabinet profesora Zeitfela. Wskaż Lei widoczny w jego górnej prawej części obiekt. To kolejny terminal systemowy. Zapal lampę usytuowaną na lewo od niego. Lea znajdzie obok niego moduł uruchamiający funkcję Powiększania (Zoom) w kamerze. Zainstaluje ją, a Ty zaktywuj ją w małym menu kamery (druga).

Dziewczyna weźmie też z blatu małą przenośną kamerę (włącz ją) - 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1) | Zadanie 02 | eXperience112 - eXperience112 - poradnik do gry

Dziewczyna weźmie też z blatu małą przenośną kamerę (włącz ją). Z nią podejdzie do stojącego centralnie niewielkiego robota profesora. Zamontuje kamerę na robocie. Niestety, jego aktywowanie również wymaga kodu. Kobieta zaproponuje, byś zalogował się do systemu jako profesor. Podpowie Ci jego alias: M.ZEITFEL , niestety - nie zna hasła. By je poznać, rozejrzyj się po pomieszczeniu. Profesor miał słabą pamięć i na pewno gdzieś je sobie zanotował.

Włącz kamerę zainstalowaną w lewym górnym rogu pokoju i skieruj ją tak, by widzieć Leę stojącą przy robocie, znajdujące się za nim biurko profesora i ścianę nad owym biurkiem (powiększ to okno widokowe, klikając w jego prawym górnym rogu, tuż obok ikonki "Zamknij"). Teraz dokonaj zbliżenia obrazu (kliknij myszką na oknie, w którym widzisz wspomnianą ścianę i przesuń rolką do przodu). Dzięki temu dostrzeżesz wykonany na ścianie czarnym flamastrem napis: MEMORIAM oraz drugi - 12345 . To poszukiwane hasło i jakiś kod (który na pewno jeszcze się przyda).