Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 poradnik Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Staje pod liną i wysyła ku niej połączone płonące balony (uaktywnij balony w ekwipunku i kliknij linę) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Staje pod liną i wysyła ku niej połączone płonące balony (uaktywnij balony w ekwipunku i kliknij linę). Lina zostaje nadpalona przez ogień i tym samym powinna zerwać się pod ciężarem łupów. Uspokojony Holmes maszeruje do White Tower (mapka). Wchodzi po drewnianych schodach i przed drzwiami arsenału (Arsenal) zastaje Smitha. Szef otwiera drzwi i wpuszcza Holmesa do środka. (Tu kolejny przerywnik pokazujący sytuację w Big Benie).

2 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
W pomieszczeniu Holmes maszeruje pod ścianę na wprost i spośród stojących w rogu beczek zabiera małą beczułkę z prochem (na lewo od drzwi usytuowanych naprzeciwko wejścia) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

W pomieszczeniu Holmes maszeruje pod ścianę na wprost i spośród stojących w rogu beczek zabiera małą beczułkę z prochem (na lewo od drzwi usytuowanych naprzeciwko wejścia). Przechodzi w prawo i pośród leżących w kopczykach kul odnajduje te o kalibrze 60 mm lub 2,5 cala (przedostatnia sterta). Zabiera jedną. Zawraca w stronę wyjścia i ze stojącego bliżej drzwi stołu podkrada dwa naczynia - szklane oraz metalowe . Wreszcie ulokowanej w lewym rogu skrzyni zdejmuje wieko . Udaje się do dormitorium (mapka Tower of London; Queen's House).

3 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
W środku podchodzi do stojącego przy drugim posłaniu kufra i przy pomocy śrubokręta odkręca koła od wrotek - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

W środku podchodzi do stojącego przy drugim posłaniu kufra i przy pomocy śrubokręta odkręca koła od wrotek. Z nimi powraca do zbrojowni (mapka Tower of London; St. Thomas Tower; weapon room). Maszeruje do stojącej na końcu pomieszczenia armaty. Podnosi leżącą na lewo od niej torebkę na proch armatni . Próbuje przesunąć działo (kliknij je w połowie), potrzebuje przecież dotransportować je pod drzwi skarbca. Aby tego dokonać doczepia (w ekwipunku) kółka do wieka skrzyni, a następnie na ową deskę na kółkach przenosi działo. Staje za nim (tak by mieć przed sobą wejście na korytarz przed skarbcem i popycha je pod schody. Teraz musi wykombinować, jak wtoczyć je po schodach (kliknij działo ponownie).

4 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Postanawia wykorzystać do tego drzwi i śrubokrętem odczepia je od obu (górnego i dolnego) zawiasów - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Postanawia wykorzystać do tego drzwi i śrubokrętem odczepia je od obu (górnego i dolnego) zawiasów. Przenosi drzwi (kliknij je w ich górnej części) na schody (kliknij schody mniej więcej pośrodku). Teraz po stworzonym w ten sposób podjeździe wtacza działo nad schody. Potrzebuje już tylko odpowiednio je załadować. Sprawdza zatem w stosownej książce ("Zależność nabojów i kalibrów dział"), jaka ilość prochu potrzeba jest dla kuli o średnicy 60 mm lub 2,5 cala (478 cm sześciennych).

5 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Następnie przystępuje do odmierzania prochu (kliknij działo) - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Następnie przystępuje do odmierzania prochu (kliknij działo). Do dyspozycji ma trzy naczynia o pojemności: 250 (miedziane), 80 (szklane) i 12 (buteleczka po leku). Nabiera prochu z beczki, przytykając któreś z naczyń do umieszczonego w jej dole otworu z korkiem (nie trzeba odkorkowywać), po czym przesypuje proch do lnianego woreczka po lewej. W razie pomyłki można wysypać proch czy z naczynia, czy też z woreczka z powrotem do beczki (lejek w górze). By odstawić naczynie, wystarczy kliknąć PPM. Znajdująca się już w woreczku ilość prochu wyświetla się tuż pod nim (bardzo małe czarne cyferki). By napełnić woreczek 478 cm sześciennymi prochu przy pomocy posiadanych miarek, trzeba nabrać go 1x do naczynia o pojemności 250 i 19x do buteleczki o pojemności 12 . I gotowe!

6 - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Teraz Holmes przesypuje proch z napełnionej nim torebki do działa, instaluje w nim również kulę - Noc z 18 na 19 lipca 1895 cz.4 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Teraz Holmes przesypuje proch z napełnionej nim torebki do działa, instaluje w nim również kulę. Na koniec korzysta z zapałek. I... buuum. Koniec zabawy monsieur Lupin...