Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Anglia - Armia (3) | BRITANNIA poradnik Medieval II: Total War - Królestwa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Formacje KONNE

Wysoka cena, koszty utrzymania oraz nieprzyzwoite statystyki - Anglia - Armia (3) - BRITANNIA - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Wysoka cena, koszty utrzymania oraz nieprzyzwoite statystyki. Jednak jedyna formacja ciężkiej konnicy która potrafi sprawdzić się podczas szarży.

1 - Anglia - Armia (3) - BRITANNIA - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry
Następca Rycerzy Feudalnych, nie wyróżnia się znaczącą poprawą statystyk - Anglia - Armia (3) - BRITANNIA - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Następca Rycerzy Feudalnych, nie wyróżnia się znaczącą poprawą statystyk. Nie wart swej ceny oraz kosztów utrzymania. Zalecane zastąpienie tych formacji Templariuszami.

Przyzwoita formacja kawalerii, nie ze względu na statystyki, ale zdolności oraz znaczenie - Anglia - Armia (3) - BRITANNIA - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Przyzwoita formacja kawalerii, nie ze względu na statystyki, ale zdolności oraz znaczenie. Porywcza na polu walki wbrew pozorom waleczna i nieustępliwa. W miarę warta swej ceny oraz kosztów utrzymania.

ARTYLERIA

Potężny kilkudziesięciocalowy moździerz, potrafi skutecznie ostrzelać ukryte za murami miasta formacje wroga, jak i niszczyć fortyfikacje - Anglia - Armia (3) - BRITANNIA - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Potężny kilkudziesięciocalowy moździerz, potrafi skutecznie ostrzelać ukryte za murami miasta formacje wroga, jak i niszczyć fortyfikacje. Przydatny w każdej armii ofensywnej.