Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Królestwo Dani - Ekspansja | TEUTONIC poradnik Medieval II: Total War - Królestwa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Najprostsze kierunki ekspansji Dani

Kierunki działań - Królestwo Dani - Ekspansja - TEUTONIC - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Kierunki działań:

AKT I

1. W Strefie "A2" przygotuj siły inwazyjne na Strefe "D3", zajmując prowincje po prowincji, w ostateczności zaatakuj Norwegie całkowicie niszcząc ją na mapie. Atak powinien być prosty o ile rozpocząłeś go odpowiednio wcześnie. Jeżeli nie chcesz marnować armii na walkę przeciwko rebeliantom, zaatakuj wprost na prowincje Norwegi ignorując po drodze wszelkie wojska rebelii.

2. W międzyczasie umacniaj prowincje zamkowe w strefie "A1",oraz zajmij UELZEN przy południowych granicach. Przygotuj tam również 2-3 armie ofensywne stawiając na liczebność.

3. W strefie A3 umocnij koniecznie garnizony miasta, oraz przygotuj 1 armie obstawiając na niskie koszty oraz liczebność, zadbaj by posiadała odpowiednią ilość formacji kuszniczych ( 4 formacje kuszników na armie ).

AKT II

1. Zaatakuj wyspę VISBY ( o ile masz czym ), w strefie "D3", zanim się do tego posuniesz musisz mieć pewność że Norwegii nie ma już na mapie.

2. Zaatakuj półwysep ABO, na północ od strefy "A3", będzie ci niezbędny jako dodatkowa farma dochodowa.

3. Zaatakuj Cesarstwo Niemieckie ( o ile oni nie zaatakowali cię jako pierwsi) z prowincji "A1", kierunek działań dobierz sam, będzie to ciężka wojna, ważne byś zdobył wszystkie jego prowincje. W momencie ataku powinieneś przeważać pod względem jakości dostępnych formacji. Problemy mogą się pojawić wyłącznie z uzupełnieniem strat w armii.

4. Po zakończeniu wojny przeciwko Cesarstwu Niemieckiemu ( strefa "D2"), zacznij kompletować co najmniej dwie armie w strefie "A3"

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie I, zaznaczone są czarnymi strzałkami - Królestwo Dani - Ekspansja - TEUTONIC - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie I, zaznaczone są czarnymi strzałkami

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie II, zaznaczone są czerwonymi strzałkami

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie III, zaznaczone są zielonymi strzałkami

AKT III

1. Atak na Nowogród, walka powinna być ciężka, lecz przewaga będzie po twojej stronie pod względem jakości wojska. Atak przeprowadzić od Strefy "D5", w pierwszej kolejności eliminując wszelkie napotkanie armie wroga, oraz zajmując stolice jak najszybciej się da. Jest to kolejna ciężka kampania wojenna dla twojej Frakcji, ale najłatwiejsza z dostępnych możliwych. Zajmuj miasto po mieście, zamek po zamku, aż do ostatnich wysuniętych na południe ziem Nowogrodu.

2. Zakonu Krzyżackiego nie powinieneś się obawiać, ma z pewnością inne zmartwienia niż mieszanie się w wojnę przeciwko twej frakcji. Po wyplewieniu prowincji Nowogrodu, zregeneruj straty, i przygotuj się do ataku na Mongolie ( strefa "D7"), miej na oku granice z Wielkim Księstwem Litewskim, pyzatym nie powinieneś się niczego obawiać. Polska również powinna pilnować swoich spraw na wschodnich granicach, nie powinna atakować na strefę D2.

3. Zaatakuj Mongole gdy będziesz gotów, wzdłuż wschodniej granicy dostępnej mapy, od północy, miażdżąc wszelkie napotkanie armie wroga. Obstawaj głównie na kosynierach, skandynawskich łucznikach oraz milicji kuszniczej. Prowincje strefy "D7" są niewygodnie rozdzielone lasami, oraz wystawione na łatwy dostęp posiłków Mongolskich z zachodnich prowincji, kampanie musisz przeprowadzić szybko i zdecydowanie.

AKT IV

1. Kieruj ekspansje w strefie "D7" ze wschodu na zachód, wzdłuż południowych granic dostępnej mapy świata. Aż dojdziesz do granic Polski, gdzie powinieneś zatrzymać ofensywę. Umocnij, uzupełnij straty w zdobytych twierdzach/zamkach przy czym miej oko na granice Księstwa Litewskiego.

2. Musisz zdecydować kogo zaatakować w następnym ruchu. Wybór powinien być zależny od sytuacji przygranicznych, oraz politycznych. Gdy już zdecydujesz zacznij zbierać armie w przygranicznych prowincjach następnego celu.

AKT V

1. Atak na Królestwo Polskie LUB Zakon Krzyżacki LUB Księstwo Litewskie ( strefa "D6"). Sam musiałeś podjąć tę decyzję. Atak powinien być niezależnie od celu przeprowadzony ze wszystkich możliwych stron. Oczywiście liczba twoich armii jest ograniczony zważywszy na koszty utrzymania. Najtrudniejszym przeciwnikiem okaże się naturalnie Zakon Krzyżacki (strefa "D1" oraz "D4"), który powinien być w ciągłej wojnie przeciwko Księstwu Litewskiemu. Mogło się zdarzyć iż Polska zaatakowała cię zanim ty zaatakowałeś Ją, dlatego sugerowany cel to właśnie Królestwo Polskie (strefa "D8").

2. Proszę zauważyć iż na mapie taktycznej, zaznaczone są trzy znaki zapytania w strefie "D7", co oznacza że kierunek ataku jest dowolny a zależny wyłącznie od sytuacji, w jakiej aktualnie znajdują się twoje prowincje oraz skarbiec. Ostatnia wskazówka na ukończenie kampanii królestwa Duńskiego to atakować zgodnie z kierunkami wektorów ruchu oznaczonych na poniższej mapie taktycznej.

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie IV, zaznaczone są niebieską strzałkom - Królestwo Dani - Ekspansja - TEUTONIC - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie IV, zaznaczone są niebieską strzałkom.

Zalecane Ruchy wojsk opisane w Akcie V, zaznaczone są żółtymi strzałkami.