Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Imago Sanctissimus | Belief & Betrayal Medalion Judasza poradnik Belief & Betrayal: Medalion Judasza

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział III - "Imago Sanctissimus"

Londyn, Anglia, 5 listopada 2006, godz.19:30

Damien - Rozdział III - Imago Sanctissimus | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Damien . Wkrocz do budynku, w którym mieszkał Frank i wejdź do jego mieszkania. Podejdź do biurka z komputerami i spróbuj włączyć laptopa (22). Niestety, dostęp jest zabezpieczony hasłem. Zastanawiasz się, czy przypadkiem Jonathan nie zna hasła (pojawi się wpis w notatniku przemyśleń). Wyślij zapisek z notatnika e-mailem do Jonathana - niestety, po chwili przyśle ci negatywną odpowiedź.

Spróbuj inaczej - Rozdział III - Imago Sanctissimus | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Spróbuj inaczej. Użyj swego hackerskiego dysku USB na laptopie - bingo! Włamałeś się. Po chwili znajdziesz na twardzielu listę książek, które Frank uznał za interesujące (pojawi się wpis w notatniku przemyśleń). Wyślij listę e-mailem do Katrin używając wpisu z notatnika na komunikatorze.

Jonathan - Rozdział III - Imago Sanctissimus | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Jonathan . Stoisz przed zamkniętą furtką ogrodzenia lotniska. Zbadaj dokładnie oparte o siatkę deski (23) - za nimi znajduje się mechanizm otwierający furtkę. Po wejściu na teren lotniska od razu skieruj się do hangaru.

Wewnątrz hangaru pogadaj z Alanem - znajdziesz go opodal samolotu - Rozdział III - Imago Sanctissimus | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Wewnątrz hangaru pogadaj z Alanem - znajdziesz go opodal samolotu. Twoja osoba nie wzbudzi w nim zaufania i próby przekonania go, że jesteś znajomym Katrin spalą na panewce. Pokaż mu lewy paszport - gdy rozpozna rękę Roberta, w końcu ci uwierzy. Powiedz mu, że chcesz lecieć do Francji. Zgadza się, ale ma problem - ktoś zwinął świecę zapłonową do jego samolotu. Musisz coś z tym zrobić. Pogrzeb w zielonym koszu na śmieci, stojącym na prawo od Alana (24) i zabierz ze środka mały pojemnik z resztką amoniaku.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie