Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza poradnik Belief & Betrayal: Medalion Judasza

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział I - "Rycerskie szlify"

Londyn, Anglia, 5 listopada 2006, godz. 17:09

Prosto z Heathrow radiowóz wiezie cię do Scotland Yardu - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Prosto z Heathrow radiowóz wiezie cię do Scotland Yardu. Poznajesz nadinspektora Twiningsa, który informuje cię o zamordowaniu twego wuja Franka. Dziwne, według twojej wiedzy stryj nie żyje od 10 lat! Okazuje się jednak, że wuj sfingował swoją śmierć. Był tajnym agentem Watykanu, chroniącym największe tajemnice stolicy papieskiej. Przed śmiercią zostawił coś na twoje nazwisko w skrytce na lotnisku, a Twinings chce to mieć. Obiecujesz pomóc. Otrzymujesz od nadinspektora wizytówkę, klucze do mieszkania Franka i sugestię, by odpocząć.

Londyn, Anglia, 5 listopada 2006, godz. 17:21

Jedziesz z obstawą do mieszkania stryja, gdzie masz czekać na porucznika Colettiego - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Jedziesz z obstawą do mieszkania stryja, gdzie masz czekać na porucznika Colettiego. Zostaw gliniarzy przed wejściem, wejdź do kamienicy. Wyjdź na drugie piętro i otwórz drzwi mieszkania z nazwiskiem Franka (4). Tu mieszkał przez ostatnie 10 lat.

Podejdź do biurka z komputerem - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Podejdź do biurka z komputerem. Obok niego, naprzeciw pianina stoi krzesło ze stosem papierów i książek. Pogrzeb w nich - znajdziesz mapę Londynu (5).

Pojawia się porucznik Coletti - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Pojawia się porucznik Coletti. Ze zdziwieniem patrzysz, jak policjant przystawia ci pistolet do głowy. Zdrajca?! Raczej tak. Zimnym głosem oznajmia ci, że zabił twoich aniołów stróżów na dole i zastrzeli ciebie, jeśli nie oddasz mu natychmiast zawartości skrzynki depozytowej z lotniska.

Sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie. Chwilę później do mieszkania wpada młoda dziewczyna z giwerą i rozbraja Colettiego. Korzystasz ze sposobności, by ogłuszyć drania. Dziewczyna mówi, że nazywa się Katrin McKendal i należy do kręgu przyjaciół Franka. Wspólnie tworzyli organizację zwaną "Dziedzictwem". Katrin prosi cię, byś poszukał jakichś śladów pozostawionych przez stryja, sama tymczasem skoczyła po jakąś brykę. Nie jesteście tu bezpieczni. Rozdzielacie się.

Londyn, Anglia, 5 listopada 2006, godz. 17:32

Jonathan - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Jonathan. Przejdź przez pokój do sypialni. Na telewizorze po lewej stoją puchary, a pomiędzy nimi tkwi dziwny przedmiot z rzymskimi cyframi (6). Zabierz owo tajemnicze urządzenie i wróć do pierwszego pokoju.

Podejdź do szafy z książkami zlokalizowanej na lewo od drzwi wejściowych - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Podejdź do szafy z książkami zlokalizowanej na lewo od drzwi wejściowych. Zwróć uwagę na pięć opasłych tomów, stojących na środkowej półce z prawej strony szafy (7). Na ich grzbietach znajdują się różne cyfry rzymskie, w każdym bądź razie księgi nie są ułożone w żadnej sensownej kolejności. Przyglądnij się im uważnie (pojawi się wpis w notatniku przemyśleń).

Skojarz, że kolejność cyfr na księgach powinna odpowiadać kolejności cyfr na tajemniczym urządzeniu - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Skojarz, że kolejność cyfr na księgach powinna odpowiadać kolejności cyfr na tajemniczym urządzeniu. Połącz zapisek z notatnika przemyśleń z tajemniczym urządzeniem, a następnie ustaw na nim cyfry z tomów: VI IX I X III . Po skończonej robocie całość zatwierdź złotym guziczkiem (8) z lewej strony tajemniczego urządzenia. Coś chrupnie, sapnie i ze środka urządzenia wypadnie stary pergamin z jakimiś znakami.

Katrin - Rozdział I - Rycerskie szlify | Belief & Betrayal Medalion Judasza - Belief & Betrayal: Medalion Judasza - poradnik do gry

Katrin. Jesteś w garażu. Obejdź motocykl Franka i zauważ, że w ścianie naprzeciw przodu motoru coś się błyszczy (9). Przypatrz się uważnie - masz szczęście. Znalazłaś kluczyki do motocykla. Wracasz do Jonathana. Pokazuje ci pergamin, ale nie jesteś w stanie rozszyfrować symboliki na nim. Podejmujesz decyzję o zawiezieniu Jonathana i jego znaleziska do twego ojca.