Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Gallows Gate cz.2

[47] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[47]

[48] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[48]

Teraz udaj się do Gallows Gate. Kapitan Flint już tu czeka na ciebie [#47] . Na ziemi leży szkielet, a przy nim kilka przedmiotów: hak [hook], szklane oko [glass eye], kawałek szmaty [scrap of cloth]) - oczywiście, zabierz je [#48] .

[49] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[49]

[50] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[50]

Pamiętasz piosenkę wyśpiewywaną przez Kapitana Flinta? Przyszedł czas na wspólne śpiewanie. Zaczep papugę, a ta wyśpiewa pierwsze wersy piosenki i będzie czekać aż wskażesz kolejne, oczywiście prawidłowe wersy. Gdy zaznaczysz odpowiednie wersy, papuga będzie przesuwać się stopniowo w prawo; jeśli się pomylisz, będzie wracać na miejsce. Po odśpiewaniu całej piosenki, papuga znajdzie się na krańcu szubienicy i strąci zawieszoną tutaj sakiewkę [purse] [#49] . Oczywiście, podnieś sakiewkę z ziemi [#50] .

[51] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[51]

[52] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[52]

Teraz podejdź do drewnianych drzwiczek, znajdujących się po lewej stronie bramy - otwórz je przy pomocy haka [hook] [#51] . Następnie przeczytaj instrukcję umieszczoną na drzwiczkach [#52] .

[53] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[53]

[54] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[54]

Wyjmij sakiewkę i połóż ją po prawej stronie, pod wagą [#53] . Twoim oczom ukaże się zawartość sakiewki. Teraz cała zabawa będzie polegać na umieszczeniu odpowiednich monet, tak aby ich suma wynosiła 109 szylingów. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że do rozwiązania tej zagadki możesz użyć tylko siedmiu monet. Połóż na wadze dwa louisdory [Louis d'or}, dwie gwinee [Guinea], dwa pistareeny [Pistareen] oraz jednego piastra [Piaster] [#54] .

[55] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[55]

[56] - Gallows Gate cz.2 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[56]

Brama podniesie się do góry, a kolejne wersy zagadki Długiego Johna zostaną przekreślone [#55] . Wyjmij ze ściany po lewej stronie kość [blackened bone], po czym w ekwipunku połącz ją z zimną żywicą [cold resin], w ten sposób otrzymasz makabryczną pochodnię [macabre torch]. Pochodnię umieść z powrotem w ścianie i podpal przy użyciu zapalniczki [lighter]. Po chwili korytarz wypełni się światłem [#56] , a kolejne wersy zagadki zostaną skreślone.