Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

[113] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[113]

Najpierw wyjmij uszkodzony mechanizm [damaged carriage] (1). W ekwipunku rozdziel sekstant [sextant], wyjęte z niego lusterko [small mirror] połącz z uszkodzonym mechanizmem, po czym umieść mechanizm z powrotem na miejscu (1). Drugi przedmiot, otrzymany z rozdzielenia sekstantu, czyli soczewkę [lens] postaw po lewej stronie (2). W ekwipunku rozdziel czasomierz [marine chronometer] i wyjęty z niego układ [gears] umieść w środkowej, dolnej części skrzyni (3), następnie włóż szklane oko [glass eye] w pusty oczodół czaszki (4) [#113] .

[114] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[114]

Teraz przesuwając wskazówkę (5) w odpowiednie strony: w prawo i w lewo, i naciskając małe przyciski z widniejącymi nań strzałkami (6), przesuń oba mechanizmy do takich pozycji, jak na powyższym obrazku. Następnie ustaw lusterka znajdujące się w obu mechanizmach w taki sposób, żeby strumień światła powędrował w kierunkach widocznych na obrazku [#114] .

[115] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[115]

[116] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[116]

Wyjmij ze skrzyni skarb [treasure] oraz pokrętło [bar] [#115] . Następnie odczytaj słowa wyryte we wnętrzu skrzyni - to kolejny fragment zagadki Długiego Johna [#116] . Zanim stąd odejdziesz, weź jeszcze trochę piasku [sand].

[117] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[117]

[118] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[118]

Wróć do kopalni i zamontuj pokrętło [bar] na dużym zbiorniku, po czym przekręć je [#117] . Po chwili drewniane koryto wypełni woda [#118] . Połóż na wodzie model statku [model].

[119] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[119]

[120] - Forge and mine cz.1 (3) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[120]

Model popłynie wzdłuż koryta, a ty przejdź dalej i zabierz z jego masztu pergamin [parchment] - w ten sposób wejdziesz w posiadanie ostatniego kawałka mapy i ostatniego fragmentu zagadki Długiego Johna [#119] . Po chwili pojawi się Pepita - wypytaj ją o wszystko [#120] .