Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

[71] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[71]

[72] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[72]

Po chwili znajdziesz się w miejscu widocznym na powyższym obrazku [#71] . Skieruj się w prawą stronę, a dojdziesz do tajemniczej kamiennej budowli [#72] . Niestety, jakiś potężny ryk zwierzęcia przestraszy cię i uciekniesz z powrotem do Snare Valley.

[73] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[73]

[74] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[74]

Zwróć jeszcze raz uwagę na pułapkę [#73] . Wróć do miejsca widocznego na obrazku powyżej - na kamiennej ławie, która wcześniej była pusta, teraz leżą dwa przedmioty: duży [large disk] i mały dysk [small disk] [#74] - zabierz je i udaj się w lewą stronę.

[75] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[75]

[76] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[76]

Po chwili zauważysz dwa otwory w kamiennej ścianie [#75] . Znalezione przed chwilą dyski pasują tu jak ulał [#76] .

[77] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[77]

[78] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[78]

Zwróć uwagę, że na dużym dysku widnieją symbole zwierząt, a na małym dysku symbole, które nie są niczym innym, jak tylko liczbami w kolejności od 1 do 13, gdzie 1 to pojedyncza kropka, a 13 to dwie kreski i trzy kropki. Teraz obracaj dyskami tak, aby w miejscu, w którym się stykają ze sobą, sąsiadowały następujące symbole: królik i 1, czyli jedna kropka - zauważysz, że brama po prawej stronie uniesie się odrobinę do góry [#77] . Następnie ustaw dyski tak, aby obok siebie znalazły się następujące symbole: najpierw: małpa i 5, czyli jedna kreska, a potem - wąż i 13, czyli dwie kreski i trzy kropki. Brama stanie przed Tobą otworem, a kolejne wersy zagadki zostaną przekreślone [#78] .

[79] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[79]

[80] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[80]

Gdy wejdziesz do góry, powita cię ponownie Kapitan Flint i poinformuje, że właśnie znajdujesz się w miejscu zwanym Hollow Head. Wyjrzyj przez "usta" budowli [#79] . Zabierz ze stołu kolejną paczkę zawiniętą w ceratę [package wrapped in oilcloth] i od razu rozpakuj ją w ekwipunku, a wejdziesz w posiadanie następujących przedmiotów: kadłub miniaturowej łodzi [hull of a miniature boat], przybory żeglarza [sailmakers' kit] oraz maszt [masts] [#80] .

[81] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[81]

[82] - Snare Valley cz.1 (2) | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[82]

Podejdź do kolejnego stołu, na którym znajduje się mapa z trzema podstawkami, trzema otworami, a obok leży kolejna figurka [figurine] [#81] . W ekwipunku połącz przybory żeglarza z kawałkiem szmaty [scrap of cloth], a otrzymasz żagiel [sails]. Następnie połącz żagiel z masztem oraz kadłubem miniaturowej łodzi, a stworzysz w ten sposób model statku [model]. Teraz ustaw model na środkowej podstawce i zajmij się rozmieszczeniem figurek - figurkę z szablą postaw na otworze po lewej stronie, tę z hakiem ustaw na środkowym otworze, a figurkę z drewnianą nogą postaw na otworze po prawej stronie [#82] . Gdy wszystkie przedmioty znajdą się na właściwych miejscach, przesuwaj żagle modelu w lewo, do momentu, w którym Kapitan Flint krzyknie "Cała naprzód" [Full speed ahead], po czym odsłoni "oczy" Hollow Head, czyli okna.