Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Strogg | Pojazdy | Enemy Territory Quake Wars poradnik Enemy Territory: Quake Wars

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Pojazdy Strogg

Ikar - Strogg | Pojazdy | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Ikar

Ikar to jetpack umożliwiający pojedynczym piechociarzom wznoszenie się w powietrze. Sprzęt ten jest w stanie latać przez maksymalnie kilka sekund, potem trzeba poczekać na regenerację silników. Pomimo tej niedoskonałości technicznej, jetpack jest świetnym środkiem transportu. Ikar jest uzbrojony w Strojbomby. Są to granaty, działają świetnie przeciwko piechocie, wieżyczkom i lekkim pojazdom. Ich wadą jest długi czas dzielący wystrzelenie bomby od jej wybuchu. Przez to piechociarze i pojazdy mogą zdążyć uciec przed bombą. Nie należy też zapominać o tym, że Ikar może zostać namierzony przez wrogie wyrzutnie rakiet. Największą wadą Ikara jest bezsprzecznie słaby pancerz. Ci gracze, którzy osiągnęli pierwszy poziom doświadczenia w pojazdach mogą wezwać zrzut Ikara. Filmik prezentujący korzystanie z tej zdolności znajduje się w opisie pojazdów GDF.

Knur - Strogg | Pojazdy | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Knur

Ten pojazd ma dwa miejsca - jedno dla kierowcy i drugie dla strzelca, zajmującego się strzelaniem z hipermiotacza. Knur ma dość słaby pancerz, lecz jego szybkość częściowo rekompensuje ten brak. Ciekawostką w tym pojeździe jest fakt, iż przy włączeniu przyspieszenia, przedni zderzak wytwarza sobie pole siłowe. Nie chroni ono zbytnio przed ogniem z wyrzutni rakiet i karabinów, ale pozwala zderzać się z innymi pojazdami i wieżyczkami, poważnie je uszkadzając (przykładowo, czołowe zderzenie z MCD odbiera temu wozowi około 1/3 energii, podczas gdy sam Knur pozostaje w stanie nienaruszonym).

Plugawiec - Strogg | Pojazdy | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Plugawiec

Czołg Stroggów. Jest dość wytrzymały, lecz i tak nie dorównuje pod względem swojemu odpowiednikowi po stronie GDF. Plugawiec unosi się nad powierzchnią ziemi, a to oznacza, że może poruszać się na boki oraz walczyć na zbiornikach wodnych. Co ciekawe, naciskając klawisz kucania możemy sprawić, by pojazd osiadł na powierzchni ziemi. Nie jest wtedy już taki mobilny jak przedtem, ale za to czas przeładowania głównego działa jest nieco krótszy. Oprócz kierowcy, w czołgu może siedzieć i strzelec, zajmujący się obsługą hipermiotacza zamontowanego na wieżyczce.

Dręczyciel - Strogg | Pojazdy | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Dręczyciel

Bardzo interesująca maszyna latająca. Pilot - poza sterowaniem maszyną - obsługuje wyrzutnię Strakiet (do likwidacji wrogich pojazdów) oraz działo plazmowe (do atakowania wszystkich celów). Dręczyciel to maszyna pionowego startu i może być obsługiwana przez dwóch graczy. Oprócz pilota, w maszynie jest jeszcze miejsce dla strzelca, zajmującego się likwidowaniem celów naziemnych za pomocą hipermiotacza.

Cyklop - Strogg | Pojazdy | Enemy Territory Quake Wars - Enemy Territory: Quake Wars - poradnik do gry

Cyklop

Najwyższy, najtwardszy i siejący największe spustoszenie pojazd w grze. Jest wyposażony w broń plazmową, skuteczną przeciwko pojazdom naziemnym, piechocie i wieżyczkom. Podobnie jak plugawiec, po naciśnięciu klawisza kucania nie może się poruszać, lecz poprawia się szybkość przeładowania jego broni. Jeśli w trybie kroczącym naciśniemy klawisz skoku, Cyklop wykona silne nadepnięcie, zabijając wrogie jednostki kręcące się w pobliżu nóg maszyny. Cyklop ma jednak wady - jest strasznie wolny, zbyt duży (łatwo go trafić), a jego czas odradzania się jest wyjątkowo długi. Obsługiwać go może tylko jeden gracz naraz. Nie posiada systemu przyspieszenia.